۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۳۴۲۳۶
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

جریان انحرافی با تحلیل های غلط از مبانی انقلاب به دنبال مطامع سیاسی خود است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که جریان انحرافی می خواهد انقلاب را به نفع خود مصادره کند، تدبیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت مردم را عامل ناکامی این جریان در اهداف و نقشه های مد نظر ارزیابی کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه  دشمنان خارجی و داخلی به ولایت فقیه، اظهارداشت: برخی وجود ولایت فقیه  را به ضرر منافع خود می دانند و سعی دارند با تحلیل های غلط خود از مبانی انقلاب اسلامی به مطامع سیاسی خود برسند و انقلاب را از مسیر خود منحرف سازند.

وی با بیان این‌که نقش ولایت فقیه، مرجعیت و روحانیت را نمی توان در قانون اساسی کمرنگ کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب نسبت به افکار پلید آنها آگاه و هوشیار هستند و با تصمیم های حکیمانه و مدبرانه خود کاری خواهند که این‌ها به زباله دان تاریخ انداخته شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین‌که تساهل و تسامح در مکتب اهل بیت(ع) و قاموس انقلاب اسلامی جایگاهی ندارد، گفت: رگ حیاتی جامعه اسلامی و اعتقادات دینی ما مباحث فرهنگی است؛ مسائل فرهنگی باید با دقت و موشکافی مورد بررسی قرار گیرد و نمی توان با سهل انگاری از کنار آنها گذشت.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی دولت را بازوی حاکمیت توصیف کرد و ادامه داد: دولت وظیفه ای جز خدمت رسانی به جامعه اسلامی و تأمین و اجرایی کردن نظرات مقام معظم رهبری ندارد و باید با بهره گیری مناسب از همه امکاناتی که در اختیارشان قرار گرفته است زمینه اعتلا و پیشرفت نظام اسلامی را فراهم آورد.

وی افزود: فعالیت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و پیشرفت‌های حاصل از آن مربوط به اصل نظام است و مربوط به شخص خاصی نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جریان انحرافی می خواهد انقلاب را به نفع خود مصادره کند، گفت: آنها به زعم خود با مطالعات دقیق و روانشناسانه در عرصه های مختلف وارد شده اند و گمان می کنند از اعتقادات خالص و ناب مردم می تواند به نفع خود بهره برداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، رهبر معظم انقلاب و مردم را نگهبان همیشگی و بیدار انقلاب دانست و افزود: حرکت همه گروه‌ها زیر ذره بین است و هیج کس نمی تواند از مقدسات دین به عنوان ابزار در پیشبرد اهداف خود استفاده کنند؛ هرچند که شاید بتوانند چند صباحی میان داری کنند اما با یک نهیب رهبر عمر آن ها به سر خواهد رسید./928/ت302/ج

ارسال نظرات