۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۲۳۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و ترویج تعالیم اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و ترویج تعالیم اسلامی در زندگی است، گفت: باید از لحظه های این ماه پربرکت در جهت قرب به خداوند متعال بهره گیریم.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه آمل در سالن اجتماعات شهید مطهری سپاه شهرستان با بیان این که ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و ترویج تعالیم اسلامی در زندگی است، خاطرنشان کرد: باید از لحظه های ارزنده ای که خداوند منان به ما داده است استفاده کنیم و نشود که ماه رمضان تمام شود و ما نتوانسته باشیم حرکت شایسته ای را در راستای قرب به خداوند داشته باشیم.


وی با بیان این که اخلاق و رفتار شایسته نقش بسزایی در زندگی انسان خواهد داشت، یادآور شد: عمده ترین موفقیت پیامبر گرامی اسلام، داشتن رفتاری کریمانه با مردم بود که سبب شد ایشان به محبوبیت والایی برخوردار گردند.


حجت الاسلام نظری با تاکید بر این نکته که ماه رمضان بهترین فرصت برای رفع کدورت ها و ایجاد مهر و دوستی در بین خانواده ها است، گفت: اگر کسی در برابر محبت دیگران محبت کند هنر نیست و باید خود را به گونه ای که در عادت دهیم که برابر بدرفتاری های دیگران  بخشش را سرلوحه کار خود قرار دهیم که از برترین کارها است.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که رحمت، عطوفت و مهربانی مهم ترین رکن مدیریت است، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در دیگران نفوذ پیدا نماییم باید اخلاقی خوب داشته باشیم و برخوردی مناسب با زیر مجموعه انجام دهیم.


وی گفت: در بحث امر به معروف و نهی از منکر زمانی عامر موفق خواهد بود که با اخلاقی نرم و کریمانه وارد شده و از خشونت و بدرفتاری پرهیز کند.


حجت الاسلام نظری با بیان این که دستیابی به اهداف در مدیریت نیازمند رفتار ارزنده همراه باعطوفت و مهربانی است، گفت: اجرای قانون باید در سرفصل امور همگان باشد و باید در اجرای صحیح آن اهتمام داشته باشیم.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که ماهیت کار فرهنگی با دستورالعمل و بخشنامه میسر نمی شود، یادآور شد: کار فرهنگی نیازمند عزم جمعی است که می تواند مثمر ثمر واقع شود که در این راستا باید با مهربانی وارد شویم و نسبت به انجام وظایف خود کوشا باشیم.


گفتنی است، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام حیدری قدردانی به عمل آمد و حجت الاسلام محمدیان امیری به سمت مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل معرفی شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات