۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۳۴۱۸۴
نماینده مردم اصفهان:

علنی کردن اختلافات از سوی مسؤولان سبب امیدواری دشمنان می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی هرگونه رسانه ای کردن و به سطح جامعه کشاندن اختلافات از سوی مسؤولان را سبب ناراحتی و نا امیدی مردم و امیدواری دشمنان نظام ارزیابی کرد.
علنی کردن اختلافات از سوی مسؤولان سبب امیدواری دشمنان می شود

 

حمیدرضا فولادگر، منتخب مردم اصفهان در خانه ملت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسؤولان و کارگزاران نظام، با بیان این که اصل شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی بر اساس یک موج اسلام خواهی و بیداری بوده است، گفت: ملت ایران با این حرکت عظیم یک مدل از استقلال ‌طلبی را در ایران اسلامی و کشورهای جهان اسلام و حتی دیگر کشورهایی که نهضت‌هایی در حال رشد داشتند، پایه‌ریزی کرد.

 

رییس کمیسون اصل 44 افزود: طبیعتا چنین جنبشی با مخالفت بیگانگان مواجه می‌شود، زیرا آنان مردم دیگر کشورها را به عنوان ملتی تحت نفوذ و عامل دست نشانده خود می‌خواهند و یا در صورتی به آنها اجازده داشتن استقلالی نسبی می‌دهند که در جهت منافع آنها گام بردارند.

 

وی خاطر نشان کرد: این روال به مدت 33 سال در حال ادامه است و در هر مقطعی به شکلی جریان دارد، در اوایل انقلاب با 8 سال جنگ تحمیلی، بعد از آن بحث منافقان و کودتا، در سال‌های اخیر همانطور که شاهدیم با به راه انداختن جریانات فتنه و تهاجم فرهنگی و هم‌اکنون نیز به جنگ اقتصادی و تحریم کالاها پرداخته‌اند.

فولادگر در ادامه با اشاره به تفاوت‌های مشکلات اقتصادی ایران و غرب، به تبیین تشبیه رهبری در این‌باره پرداخت و اظهار داشت: رهبری ملت ایران را به کو‌هنوردی تشبیه کردند که در مسیر رسیدن به قله‌، باید سختی‌ها، مشکلات و حوادث گوناگون را تحمل کند، لکن چون مسیر رو به جلو و دارای برنامه است با حل این مشکلات و عبور از گردنه ها بالاخره به مقصد می‌رسد.

 

وی اضافه کرد: اما دشمن با توجه به مشکلاتی که در ساختار اقتصادی او وارد شده مانند اتوبوسی است که در زیر بهمن اسیر مانده و آن بهمن عظیم نیز به خاطر اشکالات و کوتاهی‌های خود او ایجاد و بر اثر جمع شدن ایرادات و مخالفت‌ها به یک‌باره بر سرش خراب شده است.

 

نماینده مردم اصفهان همچنین با انتقاد از سیاه‌نمایی برخی رسانه‌ها در خصوص نقاط ضعف و مشکلات کشور، ابراز داشت: برخی رسانه‌ها ندانسته یا دانسته ابزار دست‌ آنها شده و با توجه به وجود دشمنی‌های دیرینه هر گونه ضعف و کوتاهی را بزرگ جلوه می‌دهند در حالی که باید نقاط ضعف و قدرت با هم دیده شوند و با بیان واقعیات در صدد رفع نواقص باشیم. 

وی در ادامه به بیان‌ راهکارهایی برای مقابله با تحریم‌های همه جانبه دشمنان علیه نظام پرداخت و گفت: بخشی از این راهکارها، تحقق اهداف جهاد اقتصادی مورد اشاره رهبری است، زیرا وقتی دشمنان در حال جنگ هستند نمی توان از روال عادی با جنگ اقتصادی مقابله کرد و باید با روحیه جهادی به تقویت خود بپردازیم.   

رییس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم وجود هماهنگی‌، انسجام و وحدت بیشتر مسؤولان اظهار داشت: باید واقعیت‌ها و مشکلات شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش شود و در مقابل نظام سلطه، همگی به صورت یکپارچه و منسجم از نقاط قوت دم زده و دفاع کنیم.

 

وی در تبیین الزامات اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: حمایت از تولید ملی، جلوگیری از فرهنگ اسراف و تبذیر، ارتقای سطح بهره‌وری و کیفیت، تکیه بر توانایی‌هایی مردم و اجرای درست سیاست‌های اصل 44 در کنار هم می‌تواند شکل دهنده چرخه اقتصاد مقاومتی باشد.

فولادگر در پایان با اشاره به توصیه‌های همیشگی رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توجه مسؤولان به وحدت و پرهیز از اختلافات تصریح کرد: مسائل داخلی باید در جلسات خصوصی بررسی شود و اگر اختلاف سلیقه و حتی جدال حقوقی هم وجود دارد در داخل همین جلسات با بحث کارشناسی و در جایگاه خود مطرح شود زیرا بروز اختلافات در سطح رسانه‌ای و علنی باعث سست شدن مردم و امیدواری دشمنان خواهد بود./908/ت302/ج

ارسال نظرات