۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۳۳۳۱۱

نتایج سری دوم و سوم پذیرش حوزه علمیه بناب اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ نتایج سری دوم و سوم پذیرش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب اعلام شد.
نتایج سری دوم و سوم پذیرش حوزه علمیه بناب اعلام شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، همزمان با ماه مبارک رمضان، اسامی مرحله دوم و سوم پذیرش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب اعلام شد.

 

بر این اساس، اسامی اعلام شده بایستی روزهای چهارشنبه و پنچشنبه هفته جاری 4 و 5 مرداد، از ساعت 30/14 تا  19 با در دست داشتن مدارک مورد نیاز نسبت به نام‌نویسی برای پذیرش و تحصیل در سال‌تحصیلی92-91 اقدام کنند.

 

فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات 4 دوره،، کپی کارت ملی پشت و رو 2 برگ، شش قطعه عکس4 *3 پشت نویسی شده ، کارنامه آخرین سال تحصیلی، تاییدیه اخلاقی از دو نفر روحانی، ارائه مدارک استفاده از امتیازات در ثبت نام اینترنتی، مبلغ پنج هزار تومان بابت هزینه ثبت نام از جمله مدارک لازم است.

 

همچنین اسامی اعلام شده باید کپی پایان خدمت، معافیت دائم یا معافیت تحصیلی برای متولدین قبل از سال 1373 و در صورت داشتن دفترچه اعزام به خدمت، باید بدون مهرغیبت بوده و اعزام آن نیز بعد از 18/6/91 باشد، گواهی فراغت از تحصیل برای دانشجویان را ارائه کنند.

 

گفتنی است، تحویل مدارک فقط در زمان های مشخص شده انجام خواهد گرفت و درصورت ناقص بودن مدارک حوزه علمیه بناب از نام‌نویسی خودداری خواهد کرد.

 

داوطلبان ورود به حوزه علمیه بناب می توانند برای مشاهده اسامی سری دوم و سوم پذیرش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب به سایت www.hawzahbonab.com  مراجعه کنند./935/پ203/ب

ارسال نظرات