۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۳۲۹۴۲

گردهمایی هم اندیشی علمای غرب تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی هم اندیشی علمای غرب تهران با سخنرانی امام جمعه موقت تهران در منطقه 9 تهران برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی هم اندیشی علمای غرب تهران روز گذشته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران و با حضور ائمه جماعات، وعاظ و روحانیان غرب تهران در مسجد دوازده امام برگزار شد.

 

در این گردهمایی حجت الاسلام حسینی، امام جماعت مسجد دوازده امام ضمن خیر مقدم با اشاره به فعالیتهای مدارس علمیه در شرق و شمال تهران گفت: در غرب تهران خلأ یک مرکز اسلامی و فرهنگی که مدیریتش به دست علما باشد به طور کامل محسوس است.

 

وی با بیان این که در جنگ نرم برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن نیاز به مرکزی برای تربیت نیرو ضروری است گفت: از شهرداری تهران می خواهیم در محدوده غرب تهران مابین پونک تا آذری زمین و بودجه ای برای ساخت مدرسه علمیه اختصاص دهند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که رویکرد مدیریت شهری تهران رویکرد مسجد محوری است افزود: از شهرداری خواستاریم که این رویکرد از حد شعار فراتر رفته و شاهد عزم راسخ مسؤولان باشیم.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صدیقی پیرامون نقش روحانیت در حفظ انقلاب سخن گفت و افزود: ما روحانیان تا آخرین قطره خون در راه انقلاب ایستاده ایم.

 

گفتنی است در ابتدای این جلسه شهردار منطقه9 به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخت و گفت: مسئله پادگان جی و اتوبان یادگار امام(ره) به زودی حل و افتتاح خواهد شد./959/پ202/ب

 

ارسال نظرات