۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۴۹۴
حجت الاسلام ابوترابی:

شهدا عزت و آبروی نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی شهدا را مفسران عینی و مدافعان عملی آرمان‌های اسلامی دانست و گفت: توصیه قریب به اتفاق شهدا ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری نظام است.
 نائب رييس مجلس شوراي اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، یادمان آزاده شهید خلیل فاتح در سه راهی توکلی تبریز، زادگاه این آزاده شهید به همت شهرداری منطقه 10 تبریز در مدت یک سال کاری احداث خواهد شد.


حجت ‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی یادمان آزاده شهید خلیل فاتح در تبریز اظهار داشت: بزرگداشت یاد و نام شهدا، ریشه در اعتقادات دینی و فرهنگی ملت ایران دارد.

 

وی نکوداشت مقام شامخ شهدا را بزرگداشت شعائر اسلامی دانست و تصریح کرد: جامعه‌ای که از فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت دور باشد، انحراف مسیر خواهد داشت، شهدا ولی نعمت تمام ملت و مسؤولان نظام اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام ابوترابی با بیان این‌که شهدا مفسران عینی و مدافعان عملی ایران، انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستند، خاطرنشان کرد: پاسداشت شهدا به عنوان اسوه‌های ایثار و شهادت، تکلیفی بر عهده همگان به ویژه مدیران مسؤولان است، چراکه مسؤولان نسبت به خون شهدا مدیون هستند.

 

وی با بیان این‌که عمل به وصیت‌نامه شهدا رسالت خطیر ملت است، گفت: توصیه قریب به اتفاق شهدا ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری نظام است، امروز شاهدیم که در سایه عمل به وصیت شهدا نظام اسلامی روز به روز در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی عزت‌آفرین شده است.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی شهدا را مفسران حقیقی آیات و وعده‌های الهی دانست و ادامه داد: شهدا به عنوان پرچم‌داران احیای ارزش‌های دینی در جهان مادی‌گرای شرق و غرب، زمینه‌ساز تفسیر دوباره اسلام برای جهانیان شدند.

 

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران این حرکت فرهنگی در شهرداری تبریز افزود: امروز هم‌رزمان شهدا در سنگر سازندگی به فکر عمران و آبادانی شهرها و به تبع آن کشور هستند، به یقین احداث این یادمان در آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر خواهد بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات