۰۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۱۸۰۴
حجت الاسلام شجونی:

خائنان به ملت و نظام رسوا خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شجونی با تأکید براین که دشمنان باید بدانند که ولایت فقیه در قلب هر ملت ولایت مدار ایران اسلامی جای دارد، گفت: پیوند ملت و ولایت یک پیوند ناگسستنی است.
حجت الاسلام جعفر شجوني
‎به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران،‌ امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر که در مسجد جامع شهر گرگان برگزار شد، اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی در جهان را مدیون خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی دانست و گفت: انقلاب اسلامی در سایه از خودگذشتگی های شهدا، امروز در برابر همه قدرت های دنیا با صلابت ایستاده است.

وی با بیان این‌که خون پاک شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است، افزود: چنین نظامی هیچ گاه در برابر نظام سلطه عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام شجونی با اشاره به این که همه قدرت های استکباری دنیا به نقش تأثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی اذعان دارند، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی کشوری است که با خون شهدا آبیاری شده و این نظام بیمه شهدا است.

وی با بیان این که ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه هر روز در دنیا مقتدرتر می شود، تصریح کرد: همه تلاش های سی ساله نظام سلطه در جهت تضعیف جایگاه ولایت بوده که با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام شجونی با تأکید بر این که دشمنان باید بدانند که ولایت فقیه در قلوب هر ایرانی ولایت مدار ایران جای دارد، خاطرنشان کرد: پیوند ملت و ولایت یک پیوند ناگسستنی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در ادامه سخنان با تأکید براین که هر کسی که به نظام اسلامی و مردم خیانت کند رسوا خواهد شد، گفت: حرکت در مسیر ولایت و آرمان های انقلاب رسیدن سعادت و تعالی واقعی است.

حجت الاسلام شجونی با تأکید بر این که مسؤولان و کارگزاران باید همواره در جهت آرمان های شهدا گام بردارند، خاطرنشان کرد: شهدا سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و انحراف از آرمان های آنها خیانت بزرگی است.

وی با اشاره به این‌که آحاد جامعه اسلامی باید خود را مدیون خون های پاک شهدا بدانند، تصریح کرد: این کشور اسلامی متعلق به شهدا است و باید گام هایمان نیز در مسیر اهداف شهدا باشد.

حجت الاسلام شجونی با بیان این‌که شهدا جان شیرین خون را در طلب اخلاص گذاشتند تا بی حجابی، فساد، رشوه خواری و بی عدالتی نباشد، ادامه داد: مسؤولان باید تلاش کنند تا خدای ناکرده از اهداف مورد نظر شهدا عدول نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت های آمریکا و هم پیمانانش در منطقه اشاره کرد و گفت: متأسفانه مدعیان حقوق بشر در کشورهای مسلمان منطقه مرتکب بزرگ‌ترین جنایت های قرن شده اند./950/پ202/ج
ارسال نظرات