۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۳۱۲۱۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

پاسداران مدافعان حقیقی انقلاب و ولایت هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا نام نهادن سالروز ولایت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار را یادآوری و تجلیل، الگوپذیری، اتصال روحی و اخلاقی پاسداران به الگوی حماسه و فداکاری سید و سالار شهیدان دانست.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با تبریک در پیش بودن میلاد امام حسین(ع) و روز ارزشمند پاسدار گفت: پاسداران مدافعان حقیقی انقلاب و ولایت هستند.

حجت الاسلام نظری نام نهادن سالروز ولایت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار را یادآوری و تجلیل، الگوپذیری، اتصال روحی و اخلاقی پاسداران به الگوی حماسه و فداکاری سید و سالار شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: این روز را می توان نماد پایداری و استقامت دانست.

وی با بیان این که سپاه همواره در خط دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی قرار دارد، افزود: دشمنان نظام همواره از نقش ارزشمند این نیروی قدرتمند مردمی هراسان بوده اند.

حجت الاسلام نظری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نقطه اتکا و بازوی پرتوان ولایت در مواجهه با بحران ها دانست و تصریح کرد: این نیروی قدرتمند انقلاب اسلامی سبب تثبیت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی شده است.

وی تبلور ارزش‌ها و معیارهای دینی، مردمی بودن، ولایتمداری و شهادت‌طلبی را مهم ترین شاخصه های سپاهیان اسلام دانست و بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته در سه دهه اخیر رسالت خود را در ابعاد مختلف به انجام برساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش سرنوشت ساز و موقعیت راهبردی و استراتژیک سپاه در نظام اسلامی و نیز هشت سال جنگ تحمیلی گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی و برخاسته از متن مردم داوطلب و وفادار به انقلاب و نظام اسلامی است و همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داشته و دارد.

وی با تاکید بر این که سرنوشت انقلاب اسلامی ایران با سپاه پاسداران گره خورده است، خاطرنشان کرد: با گذشت سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران همچنان نهادی ریشه دار، انقلابی، با نشاط و با جوهره ایمان، معنویت و فداکاری، نگاهبان کیان انقلاب بوده و در صف مقدم جهاد و خدمت به امت قهرمان قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: سپاه عضو جدا ناپذیری از انقلاب اسلامی است و آرمان و پیام بلند آن نیز همان آرمان رفیع انقلاب اسلامی است.

وی به عمق معنوی و پهناور مأموریت بزرگ سپاه که ریشه در اهداف و چشم انداز عظیم اسلام رهایی بخش دارد، گفت: سپاه در این راه، حماسه ای بزرگی آفرید و خدمات سترگ و بسیاری را به انقلاب و امت بپاخاسته اهدا کرد.

حجت الاسلام نظری با بیان این که سپاهیان اسلام همواره در خط مقدم مبارزه حضور دارد و خود را سپر بلای انقلاب، اسلام و امت اسلام خواهند کرد، گفت: ماموریت سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدید های پوچ و توخالی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حضور در صحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام نظری با بیان این که مردم کشور ما ترفندهای دشمنان را به خوبی می‌شناسند و به تجربه نیز ثابت شد که اگر دشمن کوچک‌ترین تحرکی را علیه کشور ما انجام دهد بزرگ‌ترین صدمات به بدنه خودشان وارد می‌شود، گفت:  با توجه به این روحیه شهادت‌طلبی که در بین مردم ما وجود دارد نشان می‌دهد که مردم ما برای دستیابی به خواسته‌های به حق خود حاضر هستند جان خود را فدا کنند.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران پشتوانه عقلی محکمی به نام مردم دیندار دارد و دشمنان اسلام نیز به پشتوانه همین مردم به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند در برابر ملت ایران قد علم کنند.

حجت الاسلام نظری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان نظام اسلامی پس از ناکامی‌های صورت گرفته در عرصه جنگ سخت، امروز به توطئه های نرم علیه نظام دینی روی آورده اند، خاطرنشان کرد: دشمنان با هجمه‌های نرم علیه ارزش های دینی ملت ایران در تلاش هستند هویت دینی نسل جوان ما را خدشه دار کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، نهادینه کردن ارزش های ناب دینی و انقلابی در جامعه را مناسب ترین راه کار برای مقابله با هجمه های گسترده غرب علیه هویت دینی نسل جوان دانست و تصریح کرد: باید مبانی دینی به شیوه ای هنرمندانه به نسل جوان منتقل شود.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در پی ضربه‌زدن به انقلاب نوپای ملت ایران بودند، افزود: آنها برای رسیدن به خواسته‌های شوم خود به هر اقدام مذبوحانه‌ای دست زدند./950/پ202/ب

ارسال نظرات