۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۳۱۱۵۰

پیکر مطهر شهدای گمنام در بناب تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدای آذربایجان‌شرقی در بناب تشییع شد.
تشييع شهداي گمنام


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر روز گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران آذربایجان‌شرقی در بناب تشییع شد.

مردم مؤمن، متدین و شهیدپرور شهرستان بناب با اجتماع در میدان امام حسین(ع) این شهر با عزاداری و سوگواری در رثای سرور و سالار شهیدان کربلا، با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق بسته و بر ادامه راه عزتمند امام و شهدا تاکید کردند.

بنا بر این گزارش، مردم شهرستان بناب که در طول هشت سال دفاع مقدس 364 شهید و830 جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اثبات کردند در حفظ و حراست از آرمان شهدای انقلاب اسلامی همواره در صحنه‌های انقلاب حضور خواهند داشت.

همچنین با ورود کاروان شهدای گمنام به شهرستان بناب فریاد یاحسین (ع)، هیهات من الذله و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست به آسمان بلند شد و مردم با برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری، بار دیگر با آرمان های شهدای دوران دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

پیکرهای پاک و مطهر این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از بدرقه باشکوه از سوی مردم بناب در پارک فدک واقع در پنج کیلومتری جاده بناب – تبریز به خاک سپرده شد که به علت مسافت زیاد با شهر مورد اعتراض خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت.

گفتنی است، مراسم تشییع سه شهید شهدای گمنام جنگ تحمیلی امروز در حالی برگزار شد که مسؤولان شهرستان بناب طی پنج روز گذشته مکان و فضای مناسبی برای تدفین این شهدا مشخص نکرده بودند که این امر پرسش‌های متعددی را در اذهان عموم به ویژه خانواده معظم شهدا ایجاد کرده بود./935/پ203/ب

ارسال نظرات