۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۳۰۷۲۴

حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با صدور پیامی انفجارهای تروریستی علیه زائران و عزاداران امام موسی کاظم (ع) را محکوم کرد.
حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور پیامی انفجارهای تروریستی امروز بغداد و شهرهای مختلف عراق که منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 290 شهروند شد را به شدت محکوم و این جنایت ها را همسو با مصالح رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

در این پیام آمده است: تروریست ها روز خونینی را در تعدادی از خیابان های شهرهای عراق ثبت کردند و مرگ و ویرانی را در این کاشتند و جان افراد بی گناهی که در منزل و محل کار بوده یا عازم زیارت عتبات مقدس شده اند را گرفتند.

حزب الله افزود: تروریست ها امروز بیش از 30 انفجار را در مناطق مختلف عراق شکل دادند که نشان دهنده نیت پلید آنان برای گسترش جنایت و کشتار علیه شهروندان و ویران ساختن آرزوهای عراقی ها برای رهایی از کابوس مرگ سیاهی که ارمغان اشغالگری آمریکایی هاست، به شمار می آید.

حزب الله لبنان ادامه داد: این فاجعه های خونین که از سوی دشمنان عراق در داخل و خارج انجام می گیرند در ادامه پروژه سرنگونی نظام ملی حاکم بر این کشور، گسترش فتنه های مذهبی میان شهروندان، ایجاد گسیختگی در جامعه و خدمت به پروژه های غربی و اسرائیلی صورت می گیرند.

در بخش پایانی این پیام تاکید شده است: حزب الله لبنان این جنایت های شنیع علیه شهروندان مظلوم عراقی را محکوم می سازد و از عراقی ها می خواهد بر مواضع خود در قبال محکومیت فتنه و شکاف و مبارزه با تروریسم ثابت قدم بمانند. رحمت و بهشت واسعه را برای شهدا و شفای عاجل برای مجروحان را از خداوند متعال خواستاریم و به خانواده های شهدا نیز تسلیت عرض می کنیم.

گفتنی است بر اثر حمله های تروریستی در شهرهای مختلف عراق که در آستانه سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) رخ داد بیش از 70 تن کشته و 293 تن دیگر مجروح شدند.

دو حسینیه در شهر حله در استان بابل در این جنایت ها تخریب شده و تعدادی از زائران امام موسی کاظم (ع) که در آستانه سالروز شهادت این امام همام با پای پیاده عازم کاظمین بودند نیز شهید و زخمی شدند./980/ب901/ک





ارسال نظرات