۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۲۹۴۷۰
امام جمعه بناب:

مجلس خانه امتحان نمایندگان منتخب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر صداقت و جلب اعتماد عمومی از سوی نمایندگان مجلس گفت: مجلس خانه امتحان نمایندگان منتخب است.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع مسؤولان این شهر اظهار داشت: هفتم خرداد، در شرایطی مجلس نهم فعالیت خود را آغاز می کند که منتخبان ملت رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی با بیان این‌که نمایندگان بایستی پاسخ اعتماد و آرای قاطع ملت را با خدمتگزاری بدهند، گفت: مجلس یعنی خانه امتحان و افرادی که به مجلس رفتند، امتحان سخت الهی متوجه آنها است، به عبارت بهتر نمایندگان شبانه‌روز در امتحان هستند و بایستی اخلاص در عمل و تقوای سیاسی را رعایت کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر این‌که با وجود ولایت فقیه، اختلاف میان قوای سه گانه معنا ندارد، تصریح کرد: اگر همگان بر مسیر ولایت اعتقاد و ثابت‌قدم باشیم، اگر اختلاف نظر و سلیقه‌ای هم وجود داشته باشد، با شاخص رهبری برطرف خواهد شد.

امام جمعه بناب ادامه داد: اگر انگیزه‌ها الهی باشد، کشمکش‌ها در راه رضای خدا باشد، هیچ مشکلی، حل نشده باقی نمی‌ماند، اما اگر زورآزمایی، جناح‌گرایی، دشمن‌تراشی، تنگ‌نظری مدنظر باشد، عدل و انصاف در جامعه کمرنگ شده و نظام اسلامی را با مشکلات عدیده ای رو به رو خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که ایران برای دفاع از منافع ملی و ملت های مظلوم منطقه زیر بار سلطه نخواهد رفت، افزود: بزرگ ترین و مهلک ترین ضربه را جمهوری اسلامی بر پیکر استکبار جهانی اعم از شرق و غرب وارد کرده و ابهت و هیمنه آنها را شکست است.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: موج سهمگین انقلاب اسلامی سراسر دنیا را فرا گرفته و درس بزرگ بیداری و مقاومت را انقلاب اسلامی و ملت آزاده ایران به سایر ملت ها آموخته است، آنچه امروز بر سر قدرت های شیطانی آمده، در حقیقت از انقلاب اسلامی نشأت گرفته است.

امام جمعه بناب با بیان این که رسالت انقلاب اسلامی تا نابودی استکبار جهانی و ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت، افزود: ملتی که پرچم آزادگی را در دنیا برافراشته است، به یقین از تحریم، تهدید، کمبود، گرانی و ترور نمی ترسد.

وی با بیان این که رسالت امروز منتخبان ملت رفع تورم و گرانی با تعامل و همگرایی با دولت و قوع قضائیه است، گفت: مردم، ولی نعمت مسؤولان و نمایندگان مجلس و همچنان منتظر به ثمر نشستن وعده‌ها هستند، بایستی نظارت بر قیمت ها افزایش یابد./935/پ202/س

ارسال نظرات