۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۲۹۰۰۱

طلاب نمونه حوزه علمیه طالبیه عازم عتبات عالیات می شوند

خبرگزاری رسا ـ طلاب ممتاز و نمونه تمامی پایه های تحصیلی در حوزه علمیه طالبیه تبریز به صورت رایگان عازم سفر معنوی عتبات عالیات خواهند شد.
حوزه علميه طالبيه تبريز
حجت الاسلام محرم صادقیان، معاون آموزشی حوزه علمیه طالبیه در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: با توجه به آغاز امتحانات پایان سال تحصیلی، این مرکز علوم دینی در نظر دارد تا یک نفر از طلاب ممتاز در تمامی پایه های تحصیلی را به صورت رایگان عازم سفر معنوی عتبات عالیات کند.

وی ادامه داد: نحوه ارزیابی و انتخاب طلاب برگزیده با محاسبه میانگین معدل سال گذشته و معدل ترم اول خواهد بود، البته شاگرد اول هر پایه 2 میلیون و 500 هزار ریال، شاگرد دوم 2 میلیون ریال و طلبه ممتاز سوم یک میلیون و 500 هزار ریال کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در صورت تمایل به اعزام دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام صادقیان ادامه داد: تمامی طلاب مشغول به تحصیل در مدرسه طالبیه با تأیید مدیریت و معاونت تهذیب می توانند نسبت به حضور در اردوی عمومی عتبات عالیات این مرکز نام‌نویسی کنند که از تخفیف 20 درصدی هزینه ثبت نام در سفرهای عتبات عالیات بهره‌مند خواهند شد.

معاون آموزشی حوزه علمیه طالبیه در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری اردوی معنوی و سیاحتی امامزاده سیدمحمدآقا نوجه‌مهر خبر داد و گفت: طلاب این مرکز هفته گذشته طی اردویی دو روزه به شهر مرزی جلفا اعزام شدند و به زیارت بارگاه امامزاده سیدمحمدآقا رفتند.

وی در پایان از انتشار فراخوان پذیرش طلبه سطح دو در حوزه علمیه طالبیه خبر داد و تصریح کرد: اطلاعیه پذیرش حوزه علمیه طالبیه طی روزهای آینده در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت./935/ت303/ب
ارسال نظرات