۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۷۶۳
وزیر ارتباطات خبر داد؛

انتشار تمبر یادبود آیت‌الله بهجت و توزیع آن در 200 کشور دنیا

خبرگزاری رسا ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از انتشار 220هزار قطعه تمبر یادبود مرحوم حضرت آیت‌الله بهجت(ره) و توزیع آن در 200 کشور دنیا خبر داد.
 آيت الله بهجت تمبر يادبود آيت الله بهجت
به گزار ش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در مراسم رونمایی از تمبر یادبود مرحوم حضرت آیت الله بهجت(ره) در فومن، از انتشار 220هزار قطعه تمبر یادبود این عالم برجسته و توزیع آن در 200 کشور دنیا خبر داد.

وی با اشاره به نگهداری تمبر یادبود حضرت آیت الله بهجت (ره) در 130 موزه، از ارسال این تمبر برای حدود 120 هزار مشترک داخلی و خارجی خبر داد.

تقی پور یکی از مهم ترین برنامه های این وزارتخانه را معرفی علما و بزرگان دینی از طریق انتشار تمبر یادبود اعلام کرد و بیان داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این راستا از همه ظرفیت و توانمندی موجود استفاده خواهد کرد.

وی علما و فقها را سرمایه های بزرگ برای نظام اسلامی دانست و با بیان اینکه تکریم و تجلیل از این بزرگان دینی یک تکلیف مهم است، ادامه داد: زنده نگه داشتن اندیشه های این شخصیت های برجسته جهانی، رسالت مسؤولان در نظام دینی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علما و فقها را معلمان بزرگ ارتباطات دانست و با بیان این که امام راحل به عنوان یکی از برجسته ترین شخصیت های جهانی توانست ارتباط قلبی با ملت ایران برقرار کند، گفت: ارتباط و پیوند مردم با علما و روحانیان یک پیوند قلبی است.

تقی پور حضرت آیت الله بهجت(ره) را عالمی بزرگ و کم نظیر در جهان اسلام معرفی کرد و با بیان این که ملت ایران اسلامی با این شخصیت پیوند عمیق و قلبی داشتند، تصریح کرد: آیت‌الله بهجت (ره) این ارتباط را بین مردم و خدا و خودش برقرار کرد.

وی با بیان این که آیت الله بهجت (ره) همواره بر اقامه نماز اول وقت و ترک معصیت تأکید ویژه داشتند، گفت: ایشان در همه سخنان خود بر خواندن کلام الهی و نهج البلاغه آحاد جامعه را سفارش می کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که این وزارتخانه به دنبال شناساندن ابعاد شخصیتی علما و مفاخر بزرگ دینی کشورمان به دیگر ملت ها است، بیان داشت: انتشار تمبر یادبود یکی از راه های مناسب جهت تحقق این برنامه است./950/پ202/ج
ارسال نظرات