۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۸۱۶۴
امام جمعه میانه:

جدایی مردم از روحانیت رویکرد اصلی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه میانه با بیان اینکه دشمنان با شناخت نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی، به دنبال جدایی و تفرقه میان مردم، روحانیت و مسؤولان هستند،‌ وحدت و همدلی را مهم‌ترین نیاز کنونی کشور ارزیابی کرد و از مسؤولان خواست به این اصل توجه کنند.
روحانيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه میانه امروز در جمع مسؤولان و مدیران این شهرستان، با تاکید بر اینکه مسؤولان وظیفه‌ای جز خدمت‌گزاری به مردم ندارند، اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان به دنبال بزرگ‌نمایی ضعف ها و کاستی های موجود هستند، نباید سوژه دست رسانه‌ های غربی داد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و ملت ما نقاط تاثیرگذار را شناخته و برای تخریب آن برنامه دارند، خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند، همدلی، وحدت و انسجام میان مردم و مسؤولان هستیم، دشمنان با شناخت نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی، به دنبال جدایی و تفرقه میان مردم، روحانیت و مسؤولان هستند.

امام جمعه میانه با تاکید بر اینکه روحانیت همواره مورد وثوق مردم بوده است، گفت: تضعیف جایگاه مرجعیت و  ولایت فقیه، مخدوش کردن چهره روحانیت و شایعه‌پراکنی علیه مبلغان دین از دیگر توطئه های شوم دشمنان و رسانه های وابسته به نظام سلطه در سال های اخیر بوده است.

حجت‌الاسلام حامدی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم به ویژه مسؤولان در برابر توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: مدیران باید به مسؤولیت ها و سمت ها، به عنوان امانت الهی و فرصتی برای خدمت به ولی‌نعمتان خود نگاه کنند، مبادا روحیه برادری، ایثار و همکاری دوران انقلاب و دفاع مقدس از یادها برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام راحل(ره) اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حق حیات به گردن ملت ایران دارند، اگر امروز شاهد تعالی و عزت نظام اسلامی و ایرانیان در جهان هستیم، همه در سایه مجاهدت علمای شیعه به ویژه امام خمینی(ره) بوده است.

امام جمعه میانه در پایان با اشاره به بخشی از خطبه 176 نهج البلاغه از امام علی (ع)، خواستار توجه همگان به اصول مورد تاکید اسلام  و شناخت اصل و فرع در مسیر تکامل و تعالی شد و گفت: ضرورت امروز نظام تبعیت از ولایت فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج) در دوران غیبت است./935/پ202/ج
ارسال نظرات