۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۲۷۲۷۶
مدیر حوزه علمیه بناب:

بصیرت لازمه شناخت دقیق فتنه ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بناب اظهار داشت: بصیرت معنوی لازمه شناخت دقیق فتنه ها و توطئه های دشمنان است.
حجت الاسلام و المسلمين بنابي رييس حوزه علميه حضرت ولي عصر بناب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید باقری‎بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب امروز در همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: آنچه شهید مطهری را پس از گذشت سال ها در اذهان و دل ها ماندگار کرده، تفکر و اندیشه ناب ولایی و بصیرت معنوی آن بزرگوار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تفکر و اندیشه شهید مطهری زمینه ساز فرهنگ ناب محمدی(ص) در انقلاب اسلامی بود، خاطر نشان کرد: دفاعی که آن عالم فرزانه از آرمان ها و اندیشه های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه داشته است، بسیار منطقی و مبتنی بر اصول محکم اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین بنابی با تشریح روند مذاکرات فکری و عقیدتی شهید مطهری با جریانات التقاطی آن دوران گفت: این شهید بزرگوار با تالیف آثار ناب و ارزشمند، انقلاب اسلامی را به سمت ارزش ها و آرمان های اسلامی سوق داد و دشمنان را در جنگ نرم علیه افکار و اذهان مردم ایران اسلامی ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه ترویج آثار و اندیشه های شهید مطهری راه حل بسیاری از معضلات عقیدتی و اخلاقی جامعه اسلامی است، افزود: قرآن و اهل بیت در آثار شهید مطهری محور تمام افکار و اندیشه ها بوده و مطالعه آثار این شهید انسان را به لذات معنوی و روحانی سوق می دهد.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب در ادامه بصیرت معنوی را لازمه شناخت دقیق فتنه ها و توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: شیوه مقابله شهید مطهری با جریانات انحرافی و افکار التقاطی بهترین الگو برای مربیان عقیدتی سیاسی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این انقلاب با اقتدار و عظمت و رهبری ولی عادل و آگاه تا هدف نهایی به راه خود ادامه می دهد، تصریح کرد: ارتقای معرفت و بصیرت دینی و بالا بردن بنیه اعتقادی جوانان از وظایف مربیان عقیدتی بوده و امروز نیازمند آشنایی نسل جوان با ضرورت و اهمیت جایگاه و شان ولایت فقیه در نظام اسلامی هستیم./935/پ202/ب

ارسال نظرات