۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۸۷۲

طلاب بناب در دوره زبان‌آموزی شرکت کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر (ع) بناب با اهداف، ضرورت‌ها و چگونگی یادگیری و تثبیت زبان برای ورود به عرصه های تبلیغی خارج از کشور آشنا شدند.
ثبت نام مرکز زبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(ع) بناب امروز در دوره آموزشی زبان‌آموزی با محوریت «اهداف و ضرورت‌ها» و «یادگیری و تثبیت» در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضایی اصفهانی، نماینده جامعةالمصطفی در کشور بنگلادش در سخنانی با تشریح ابعاد جهان شمولی دین مبین اسلام اظهار داشت: تبلیغ اسلام و رساندن پیام آن به کل جهان بر کسانی که این توانایی را دارند یک تکلیف است.

وی با تاکید بر آمادگی طلاب علوم دینی برای ورود به عرصه های تبلیغی خارج از کشور خاطر نشان کرد: طلاب باید علاوه بر دو سلاح علم و تقوا به ابزار تاثیرگذار حضور در تبلیغ دینی به زبان های خارجی نیز مسلح باشند، به عبارت بهتر طلاب بایستی پس از اتمام تحصیلات توانایی تکلم به زبان عربی و یا انگلیسی را داشته باشند.

حجت الاسلام رضایی افزود: امروز جمعیت دنیا حدود هفت میلیارد نفر است که فقط حدود یک و نیم میلیارد آن مسلمانان هستند و در خوشبینانه‌ترین حالت فقط 350 میلیون نفر از این جمعیت شیعه هستند و مابقی آنان با دین اسلام فاصله دارند،این وظیفه ماست که فرهنگ ناب اسلام را جهانی کنیم.

نماینده جامعه المصطفی در بنگلادش با تاکید بر صدور تفکر و مکتب شیعی به سراسر جهان تصریح کرد: با توجه به شکل‌گیری عشق به اهل بیت(ع) در دنیا، اگر مردم با مکتب اهل‌بیت(ع) آشنا نشوند، مقصر اصلی خود ما هستیم.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان به عرصه‌های ورود جهت تبلیغ دین اسلام و آشنایی با مکتب اهل‌بیت(ع) اشاره کرد و گفت: حضور در کنگره عظیم حج و تألیف و ترجمه کتب و مقالات در خصوص مبانی دین اسلام به زبان‌های مختلف دنیا یکی از بحث‌های تبلیغی امروز است./935/پ202/س
ارسال نظرات