۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۷۱۳

افسران جوان و دیار سلمان به رادیو معارف می‌آید

خبرگزاری رسا ـ سایت «افسران» در برنامه «جستجو» رادیو معارف معرفی می‌شود.
راديو معارف


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی این رادیو با اشاره به اینکه در فضای مجازی 22 تا 31 فروردین به عنوان دهه بزگداشت امام هادی علیه السلام نامگذاری شده است و سایت «افسران» از پایه‌گذاران این ابتکار خوب می‌باشد؛ گفت: در برنامه این هفته جستجو این سایت معرفی می‌شود.

احمد عارفخانی افزود: مخاطبان در این برنامه با اهداف، بخش های مختلف، نحوه تعامل دو سویه، انتخاب چهره‌های خوب و بد هفته و بخش‌های مختلف دیگری سایت افسران جوان ارتش سایبری آشنا خواهند شد.

به گفته مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف، آقای نجفی مدیر فنی سایت افسران همچنین درباره ارسال پوستر، کلیپ، مقاله و نحوه عضویت بازدید کنندگان توضیح می‌دهد.

برنامه «جسنجو» به تهیه کنندگی و سردبیری محمد جواد محمدی جمعه ها ساعت 19:15 از شبکه معارف صدا پخش و شنبه‌ها ساعت 17:00 بازپخش خواهد شد.

 «دیار سلمان»؛ بررسی هویت ایرانیان قبل و بعد از اسلام 

برنامه «دیار سلمان» از تولیدات جدید گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف است که به بررسی هویت ایرانیان در قبل و بعد از اسلام پرداخته و با ایجاد عزت و اعتماد به نفس ملی و تعلق خاطر جوانان ایرانی نسبت به ارزش‌های اسلامی را بیشتر می‌کند.

برنامه «دیار سلمان» با هدف افزایش هویت دینی و ملی و ارائه زمینه‌های معرفتی به نسل جوان برای تقویت بینش و شناخت خویش و بهره وری بهتر از دوره جوانی برای نسل جوان و دانشجو پخش می‌شود.

دکتر علی بیات، عضو هیئت علمی دانشکده الهیات دانشگاه تهران در این برنامه به کارشناسی محورهای موضوعی برنامه همچون مروری بر تاریخ کهن ایران از پیش از آریایی‌ها تا قبل از اسلام و تاثیر طلوع خورشید اسلام در ایران و هویت ایرانی و همینطور تاریخ معاصر ایران و ایران بعد از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

برنامه «دیار سلمان» به تهیه کنندگی و سردبیری حجت الاسلام محمد جواد طوسی و اجرای کارشناسی محمد قربانی گلشن‌ آبادی از اول اردیبهشت ماه هر جمعه ساعت 16:00 از رادیو معارف پخش خواهد شد./916/د102/ع

ارسال نظرات