۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۴۷۶
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت:

ایران بدون فناوری هسته ای توهم است

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت تاکید کرد: غرب در توهم ایرانی بدون بهره مندی از فناوری های صلح آمیز هسته ای به سر می برد.
حجت الاسلام قهرمان احمدي مشاور استاندار آذربايحان شرقي در امور روحانيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت امروز در دیدار مدیران و مسؤولان شهرستان هریس با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه تلاش و مجاهدت در تمامی عرصه ها محقق می شود، اظهار داشت: سال تولید ملی و حمایت از کار فرصتی برای شکوفایی استعدادهای اقتصادی کشور است.

وی با بیان این که سال جاری ادامه حرکت جهادی سال گذشته است، خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان برای براندازی نظام اسلامی از هر راهی وارد میدان شده اند، بایستی با اقتدار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی توطئه های شوم دشمنان را ناکام بگذاریم.

حجت الاسلام احمدی همچنین با اشاره به آغاز مذاکرات 1+5 که در استانبول گفت: جمهوری اسلامی همواره از مذاکرات استقبال و هیچ‌گاه میز مذاکره را ترک نکرده، اگر در گذشته مذاکرات متوقف شد به علت حیله گری های غرب بود، زیرا غربی‌ها نخواسته‌اند با منطق و استدلال جلو رفته اند.

امام جمعه هریس با بیان این که غرب همواره به دنبال زورگویی و نادیده گرفتن مطالبات به حق مردم ایران بوده‌ است، گفت: انحصار علمی و صنعتی استکبار جهانی شکسته شده و ایران پیشقدم در این عرصه بوده است، غرب نگران بهره مندی ایران از فناوری هسته ای با وجود دارا بودن منابع عظیم نفتی و گازی است.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت با تاکید بر این که ملت ایران بری دستیابی و بهره مندی از حقوق خود شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، تصریح کرد: ملت ایران با وجود زورگویی‌های نظام سلطه به پیشرفت‌های متعددی در عرصه‌های مختلف و به ویژه هسته‌ای دست یافته، در شرایط فعلی ایران هیچ‌گونه پیش شرطی در مذاکرات با غرب را نمی‌پذیرد.

وی با بیان این که غرب در توهم ایرانی بدون بهره مندی از فناوری های صلح آمیز هسته ای به سر می برد، گفت: تهدیدات توخالی غرب نشان از ضعف نظام سلطه در مقابله با آرمان انقلاب اسلامی ایران است، دشمنان بدانند که مردم با محوریت ولایت فقیه تسلیم نخواهند شد و با تلاش در عرصه‌های علمی و اقتصادی توسط جوانان کشور، نظام سلطه و غرب متضرر این حرکت مذبوحانه خواهند بود.

حجت الاسلام احمدی در ادامه با تاکید بر این که تحریم‌ها ذره‌ای در اداره مردم ایران خللی ایجاد نکرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا، اتحادیه اروپا و ناتو برای شکست اراده ملت تحریم‌ها را علیه ایران تشدید کردند؛ اما مسیر حرکت رو به جلوی ایران در دستیابی به قله‌های دانش هسته‌ای و کاربرد این دانش در عرصه‌های صلح آمیز متوقف نخواهد شد./935/پ202/س

ارسال نظرات