۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۱۵۲
حجت الاسلام باقری بنابی:

پیروی عملی از سخنان رهبری راه حل مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ منتخب مردم بناب در انتخابات نهم مجلس گفت: برای درمان اقتصاد بیمار کشور، ضرورت توجه به منویات و توصیه های مقام معظم رهبری در میدان عمل احساس می شود، نباید تنها در گفتار تبعیت از ولایت داشته باشیم.
حجت الاسلام محمدرضا باقري بنابي، نماينده مردم بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام محمدرضا باقری‌بنابی، منتخب مردم بناب در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توصیه رهبری مبنی بر تلاش در جهت «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: تحقق منویات رهبری با شعار و چاپ بنرهای تبلیغاتی ممکن نخواهد شد.

وی خواستار عملیاتی شدن توصیه های رهبری در میادین تولید، صنعت و اقتصاد کشور شد و خاطرنشان کرد: امروز بیش از آنکه نیازمند برگزاری همایش هایی با هزینه های سرسام آور باشیم، بایستی به سمت طرح ها و راهکارهای عملیاتی در جهت حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران حرکت کنیم.

حجت الاسلام باقری بنابی از مسؤولان قوای سه‌گانه کشور خواست با همکاری یکدیگر موانع تولید ملی را شناسایی و آنها را رفع کنند و تصریح کرد: رفع موانع قانونی از سوی مجلس، اجرای صحیح قوانین از سوی دولت و حمایت قضایی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی بایستی در اولویت کاری قرار گیرد.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب دغدغه اقتصادی نظام را داشته و دارند، گفت: برای درمان اقتصاد بیمار کشور، ضرورت توجه به منویات و توصیه های مقام معظم رهبری در میدان عمل احساس می شود، نباید تنها در گفتار تبعیت از ولایت داشته باشیم.

منتخب مردم بناب در مجلس نهم همچنین با تاکید بر ارتقای کیفی تولید داخل برای گرایش مردم به مصرف کالای ایرانی خاطرنشان کرد: یکی از شرایط اصلی رونق و بهبود تولید ملی توجه هرچه بیشتر به استانداردهای لازم و کیفیت تولید است.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به این که هنوز در بخش کشاورزی با ضعف هایی رو به رو هستیم، افزود: بیشتر تولید ملی به صنعت و کشاورزی مربوط می‌شود، اگر مردم و مسؤولان به اهمیت این مقوله توجه بیشتری داشته باشند، معضلاتی مانند بیکاری در کوتاه مدت و به بهترین شیوه حل کرد خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات