۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۱۱۰
امام جمعه بناب:

دشمنان به دنبال انزوای نظام ولایی هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: دشمنان با راه اندازی جنگ رسانه ای و تبلیغ علیه تشیع و ولایت، به دنبال انزوای نظام ولایی هستند.
بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع مسؤولان و مدیران این شهر خواستار تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری شد و اظهار داشت: ولایت مداری و تبیین اندیشه های متعالی رهبری نظام مهم‌ترین اصل در امانت‌داری است.

وی افزود: هر شخص در هر جایگاه و سمتی که حضور دارد، رسالتی مضاعف و مهم‌تر با عنوان دفاع از کیان انقلاب اسلامی، دستاوردها و برکات اصل ولایت فقیه بر عهده دارد، ملت ایران پس از انقلاب همواره از نعمت ولایت متنعم بوده است.

وی با اشاره به این که دشمنان درصدد تضعیف نقش و جایگاه رهبری در نظام اسلامی هستند، گفت: در شرایطی که دشمنان بهترین راهکار برای براندازی نظام اسلامی را تضعیف نقش و جایگاه رهبری می‌دانند، نه اطاعت گزینشی و نه اطاعت مصلحتی، بلکه اطاعت محض از ولایت فقیه ضروری است.

حجت الاسلام بنابی با بیان این که دشمنان به دنبال کوچک ترین بهانه برای راه اندازی هجمه رسانه ای و فرهنگی هستند، تصریح کرد: وحدت، بصیرت و پیروی از ولایت فقیه در مقابل دشمنان رمز بقای نظام اسلامی ایران است، مبادا با برخی اهمال کاری های آزرئدگی خاطر رهبری فراهم شود.

امام جمعه بناب در ادامه با تشریح حوادث دوران صدر اسلام و خیانت جامعه نسبت به ولایت حضرت علی(ع) و در نهایت خانه نشینی آن امام همام اظهار داشت: نظام سلطه به کمک ایادی داخل و خارج از کشور درصدد تکرار تاریخ است، امروز با انواع و اقسام منافقان روبه‌رو هستیم، هدف اصلی دشمن تضعیف ولایت است.

وی با اشاره به این که خواب غفلت مسلمانان موجبات سوء استفاده دشمنان را فراهم می کند، تصریح کرد: دشمنان با راه اندازی جنگ رسانه ای و تبلیغ علیه تشیع و ولایت، به دنبال انزوای نظام ولایی هستند، زمان آن رسیده که مردم با بصیرت واقعی خادم را از خائن تشخیص دهند.

حجت الاسلام باقری بنابی در پایان با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، به برپایی آیین‌های سوگواری در سراسر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مداحان بناب، افرادی مخلص، متدین و لایق هستند، اما گاهی در برخی عزاداری‌ها ذکر مصیبت به گونه ای بیان می شود که شان اهل بیت را تهدید می کند./935/پ202/س
ارسال نظرات