۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۱۲۵۶۱۷
امام جمعه تبریز:

تکریم از جایگاه والای ایثارگران، آرمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی از آن مقامات معنوی که شهدا برخوردارند، نیز بهره‌مند‌ هستند، هر گونه کوتاهی در رسیدگی مشکلات وضعیت زندگی ایثارگران غیرقابل قبول است.
آيت الله شبستري آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر روز گذشته در مراسم بدرقه جانبازان 70 درصدی استان به عتبات عالیات افزود: جانبازان گرانقدر برای زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب با الگو گرفتن از حماسه عاشورا، حضرت ابوالفضل(ع) و سیدالشهدا این ایثارگری ها و فداکاری ها را انجام دادند.

وی با تاکید قدرشناسی از جایگاه ارزشمند جانبازان و ایثارگران، گفت: ملت ایران مدیون جانبازان انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هستند و همواره قدردان خدمات جانبازان می باشند، در حقیقت تکریم از جایگاه والای ایثارگران، آرمان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تبریز از جانبازان با عنوان شهدای زنده یاد کرد و گفت: جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی از آن مقامات معنوی که شهدا برخوردارند، نیز بهره‌مند‌ هستند، هر گونه کوتاهی در رسیدگی مشکلات وضعیت زندگی ایثارگران غیرقابل قبول است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تکریم جانبازان را تکریم فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: رسیدگی به امور جانبازان رسالت همگانی است، البته باید در این راه از موازی کاری هایی که موجب وهن و تضعیف جایگاه و شأن ایثارگران باشد، خودداری کرد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه جانبازان بدون هیچ ادعایی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند، خاطر نشان کرد: توجه به معیشت و سلامت جانبازان وظیفه تک تک مردم و مسؤولان است و هر گونه کم کاری در این امر غیرقابل قبول است.

گفتنی است، 80 نفر از جانبازان استان در قالب دو گروه شامل یازده جانباز قطع نخاعی، 22جانباز بالای 70 درصد و بقیه جانبازان هفتاد درصد امروز از گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برای زیارت ائمه معصومین (ع) به سمت عتبات عالیات در عراق حرکت کردند./935/پ202/ج
ارسال نظرات