۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۲۷۳
امام جمعه بناب:

وحدت حیات‌بخش امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: وحدت نجات‌بخش و حیات‌بخش امت اسلام است، چراکه در سایه اتحاد می توان جامعه را به سوی عزت، سعادت و توانمندی سوق داد.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع مدیران و مسؤولان این شهرستان انتخابات 12 اسفند را فرصتی برای وحدت و همدلی میان ملت ایران دانست و اظهار داشت: حضور پرشور آحاد جامعه در انتخابات نشان داد که این ملت دلبستگی معنوی به نظام اسلامی و ولایت دارند.

وی ادامه داد: وحدت نجات‌بخش و حیات‌بخش امت اسلام است، چراکه در سایه اتحاد می توان جامعه را به سوی عزت، سعادت و توانمندی سوق داد، دشمنان در این انتخابات به دنبال تفرقه افکنی میان نظام، رهبری و ولایت بودند، غافل از اینکه مردم آگاه خود توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند.

امام جمعه بناب با بیان اینکه انتخابات 12 اسفند اولین انتخابات پس از حوادث فتنه 88 بود، گفت: استکبار جهانی به کمک رسانه های شیطانی خود و با تبلیغات مسموم درصدد حضور کمرنگ مردم در انتخابات بودند تا در نهایت تئوری جدایی میان مردم و حکومت را بیان کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: از 22 بهمن تا 12 اسفند سال جاری اتفاقات مبارکی در کشور افتاد که لحن دشمنان در قبال ایران عوض شد، مواضع کاخ سفید ایران تغییر یافت و مطالبی در کاخ سفید مطرح می‌شود که در 33 سال گذشته سابقه نداشته است.

وی با بیان این که رئیس جمهور آمریکا به صورت علنی عدم حمله نظامی به ایران را در مقابل درخواست رئیس جمهور رژیم غاصب صهیونیستی مطرح کرده است، گفت: همه این تحولات از برکات راهپیمایی پرشور 22 بهمن و 12 اسفند است، ملت خود توانستند مشت محکمی به دهان دشمنان زنند.

امام جمعه بناب با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان نظام برای کمرنگ شدن انتخابات 12 اسفند بیان کرد: حضور 65 درصدی مردم ایران در پای صندوق‌های رأی در چنین موقعیت جهانی اعجازآمیز است و این رأی، رأی به اسلام است و در هیچ‌یک از کشورهای پیشرفته و در هیچ موقعیتی این اتفاق نمی‌افتد.

وی با تاکید بر این که تمام توفیقات نظام اسلامی در سایه ولایت و رهبری است، تصریح کرد: رأی‌های مردم رأی به اسلام بود، نه حزب، نه تشکل و نه گروه و در واقع باید گفت این رأی لبیک به ولایت بود، این انتخابات غیرقابل پیش‌بینی و حاکی از بیداری و خانه تکانی مجلس بود.

وی انتخابات12 اسفند را حاوی پیام‌های جدید دانست و خاطر نشان کرد: منتخبان این دوره مجلس اگر این پیام‌ها را نشنیده و نادیده بگیرند، به طور قطع در چهار سال آینده دچار مشکل خواهند شد، از سوی دیگر اکنون مسؤولان نظام وظیفه دارند به بهترین شکل ممکن پاسخ حماسه بزرگ ملت ایران را با خدمتگزاری خالصانه و بی منت بدهند./935/پ202/س
ارسال نظرات