۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۰۷۶
منتخب مردم بناب:

حضور حداکثری مردم پاسخی به القائات دشمن بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند پاسخی کوبنده و به منطقی به القائات و باورهای غلط از ایران اسلامی بود.
حجت الاسلام محمدرضا باقري بنابي، نماينده مردم بناب
حجت الاسلام محمدرضا باقری بنابی، منتخب مردم بناب در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: حضور پرشور و البته آگاهانه مردم در انتخایات 12 اسفند لبیک به ندای ولایت فقیه و نشان از عرم ملی برای مقابله با دشمنان نظام است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند پاسخی کوبنده و به منطقی به القائات و باورهای غلط از ایران اسلامی بود، ادامه داد: 12 اسفند به عنوان روز سرنوشت از نظام اسلامی، با حضور پررنگ و گسترده مردم پای صندوق های رای، پیروزی و موفقیت قاطع رهبری و مردم بوده است.

حجت الاسلام باقری بنابی به تشریح نتایج و بازخوردهای داخلی و بین المللی حضور در صحنه ملت ایران پرداخت و گفت:: بدون تردید این حضور یکپارچه و دشمن شکن نه تنها برای مجلس نهم پشتوانه ای عظیم و بسیار محکم به شمار می رود، بلکه برای کل نظام می تواند در عرصه های بین المللی و داخلی نیز برگ برنده محسوب شود.

منتخب مردم بناب در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انواع دسیسه ها و ترفندهای دشمنان و رسانه های خارجی برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات مجلس نهم، خاطرنشان کرد: این حضور نشان داد که مردم ایران اسلامی به هیچ عنوان تحت تاثیر رسانه های بیگانه و جوسازی های دروغین آنها قرار نخواهند گرفت.

وی، حضور بالای 64 درصدی مردم ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پاسخی بسیار نرم و قاطعانه به تحریم ها و تهدیدات سیاسی غرب علیه جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بایستی قدرشناس این ملت فهیم، آگاه به زمان و ولایت مدار بود./935/ت302/س
ارسال نظرات