۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۴۸۲۴
امام جمعه بناب:

مشارکت 94 درصدی مردم بناب لبیک به رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: مشارکت 94 درصدی مردم در انتخابات بناب مهر تائیدی به نظام و ولایت و لبیک به رهبر معظم انقلاب بود.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع مردم بناب با تقدیر از حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس اظهار داشت: انتخابات 12 اسفند نشان داد، هر گاه دشمنان توطئه های رسانه ای خود را علیه ملت ایران افزایش داده اند، این مردم پرشور از گذشته در صحنه ها حاضر می شوند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود تلاش چند ماهه استکبار جهانی برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات، همگان دیدند که حماسه ماندگار پس از راهپیمایی میلیونی 22 بهمن رقم خورد، امروز شاهد بر هم خوردن تمامی معادلات دشمنان هستیم.

امام جمعه بناب با بیان این که تمام ظالمان روی زمین جمع شده بودند تا مردم ایران را به عدم شرکت در انتخابات تشویق کنند، تصریح کرد: ملت ایران همگی در این امتحان بزرگ سربلند شدند، در امتحانی که ناظران جهانی را مبهوت کرد و تحسین دوستان انقلاب اسلامی را در پی داشت.

وی با تاکید بر این که مشارکت 94 درصدی مردم بناب لبیک به رهبری بود، اظهار داشت: مشارکت 94 درصدی مردم در انتخابات بناب مهر تائیدی به نظام، مکتب اسلام، ولایت و لبیک به رهبر معظم انقلاب در دفاع از آرمان های انقلاب بود.

حجت الاسلام باقری‌بنابی اتحاد، وحدت و یکدلی را لازمه یاس و ناامیدی دشمنان و تعالی انقلاب اسلامی دانست و افزود: انتخابات 12 اسفند تجلی وحدت ایران اسلامی در برابر دنیای کفر بود، قطعا این حضور دارای اثرات و نتایج مثبتی در کشورهای منطقه به ویژه بیداری اسلامی خواهد بود.

امام جمعه بناب 12 اسفند را جشن ملی و مذهبی ایرانیان ارزیابی کرد و گفت: جشن ما جشن فردی نیست و آنچه در شهر ما اتفاق افتاد، اتفاق بزرگی بود و در این اتفاق مقدس تمام محله‌ها و روستاها نقش بسزایی ایفا کردند و برادری خود را در میدان عمل ثابت کردند.

وی در ادامه خواستار حفظ و حراست از دستاوردهای مهم انتخابات 12 اسفند شد و افزود: بنده به‌عنوان یک طلبه شیفته خدمت هستم و خدمتگزاری به این مردم را افتخار خود می دانم، بایستی در کنار یکدیگر از تمامی ظرفیت‌ها برای آبادانی شهر استفاده کنیم./935/پ202/س
ارسال نظرات