۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۸۱۹
امام جمعه قم:

حضور مثال زدنی مردم در انتخابات مجلس، رسالت سنگینی را متوجه مسؤولان کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوستداران نظام اسلامی در سراسر جهان را خوشحال و امیدوار کرد، از مسؤولان خواست تمام همت و توان خود را جهت خدمت رسانی بیش از پیش به مردم بکار گیرند.
آيت الله حسيني بوشهري آيت الله حسيني بوشهري
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور باشکوه و پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حقیقت رسالت سنگینی را متوجه مسؤولان کشور کرد، ابراز داشت: مردم آنچه وظیفه داشتند را به خوبی انجام دادند، مردم بی دریغ و با شور و شعور لازم، دعوت دلسوزان نظام را پاسخ گفتند و در صحنه انتخابات حضوری مثال زدنی و با شکوه داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه مسؤولان باید تمام توان و همت خود را جهت رفع مشکلات و آبادانی بیش از پیش کشور بکار گیرند، اظهار داشت: مسؤولان باید افزون بر توجه به رفع مشکلات مردم، موضع گیری و جهت گیری که رهبری معظم انقلاب و مردم دارند را داشته باشند و تمام ابعاد را مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه به تبیین پیام های حضور حماسی مردم در انتخابات پرداخت و با بیان اینکه این انتخابات برای دوستداران نظام در سراسر دنیا مایه امیدبخشی بود، گفت: ملت با حضور خود در میدان انتخابات یک دلگرمی برای موج بیداری اسلامی ایجاد و آنها را به ادامه این راه بیش از پیش امیدوار کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: این نشان می دهد مردم بر عهدی که با امام، انقلاب و شهیدان بسته اند وفادارند و دوستان نظام اسلامی در سراسر دنیا می توانند روی ملت ما حساب کنند.

امام جمعه قم گفت: مردم ما با حرکت خود در این مقطع حساس زمانی و با حضور پرشور در پای صندوق های رای، دست رد به سینه دشمنان زدند و اعلام داشتند که هیچ گاه دست دوستی با آنها نخواهند داد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات