۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۵۳۶
امام جمعه بندر امام خمینی:

حضور حداکثری قدرشناسی از نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندر امام خمینی با بیان اینکه تمام این توطئه ها و طراحی ها برای دلسرد کردن مردم نسبت به آینده است،‌ گفت:‌ مساله فشار اقتصادی غرب در چند ماهه اخیر و گرانی ارز و سکه قدری وضعیت اقتصادی را برای مردم به ویژه طبقه متوسط به پایین جامعه تحمیل کرد، اما مردم ما در صحنه هستند و به فضل خدا همچون گذشته دشمنان را ناکام می کنند.
انتخابات در اهواز
حجت الاسلام محمد تابش امام جمعه بندر امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تقدیر وتشکر از حضور گستره مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مردم غیور ایران با لبیک به ندای قدسی ولی فقیه خود در این عرصه مهم و حساس حضوری گسترده و پرشور بهم رساندند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به تحریم ها و تهدیدات دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران،‌ گفت: دشمنان در چند ماهه اخیر مقابل نظام خودآرایی کردند و به بهانه های مختلف برای نظام بنای ایجاد دردسر داشتند؛ از این رو تحریم ها را در ابعاد مختلف افزایش دادند.

وی با بیان اینکه تمام این توطئه ها و طراحی ها برای دلسرد کردن مردم نسبت به آینده است،‌ گفت:‌ مساله فشار اقتصادی غرب در چند ماهه اخیر و گرانی ارز و سکه قدری وضعیت اقتصادی را برای مردم به ویژه طبقه متوسط به پایین جامعه تحمیل کرد، اما مردم ما در صحنه هستند و به فضل خدا همچون گذشته دشمنان را ناکام می کنند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات دشمنان را نا امید کردند، بیان داشت: یکی از وجوه قدرشناسی از نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای بسیار آن در عرصه های مختلف حضور مردم در صحنه است.

حجت الاسلام تابش با اشاره به نقش بسیجیان در ارتقای علمی و فرهنگی جامعه افزود: پیشرفت و توسعه روز افرزون ایران بعد از انقلاب اسلامی در سایه تلاش و مجاهدت های بسیجیان عرصه های علم و دانش محقق شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندر امام خمینی(ره) لازمه ادامه روند توسعه و پیشرفت کشور را حفظ روحیه بسیجی، اتحاد و همدلی و پرهیز از نگاه های بخشی دانست و اظهار داشت: با حفظ روحیه بسیجی می توانیم در جهت آرمان های بلند انقلاب قله های پیشرفت را در تمامی عرصه ها فتح کرده و بر یأس و ناامیدی دشمنان بیفزاییم.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مساله انتخابات که تشکیل دهنده یکی از سه رکن نظام حکومت اسلامی است امر بسیار مهمی است و این مطلب که در واقع حفاظت از حکومت اسلامی و الهی است برعهده همه آحاد مسلمین است ولو اهل ایران نباشند چه برسد به کسانی که اهل ایران هستند.

وی گفت: نظام‌های ضد حقوق بشری غرب در حالی سخن از تحریم انتخابات ایران به میان می آورند که همواره شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایران بودیم.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به تلاش گسترده و چندین ماهه رسانه های غربی در جهت حضور کمرنگ مردم در انتخابات 12 اسفند گفت: نباید در جریان این دوره از انتخابات مجلس با دامن زدن به برخی اختلافات و سلایق بی مورد سیاسی و اجتماعی شرایط لازم را برای فرصت طلبی و تفرقه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی فراهم کرد و باید همه نامزدهای انتخاباتی مجلس حلقه به گوش نظام و قانون اساسی جمهوری اسلام ایران باشند.

حجت الاسلام تابش اظهار داشت: مردم با حضورشان در پای صندوق رأی حفظ تمامیت ارضی کشور و سلامت نظام اسلامی را تضمین کردند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات