۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۴۱۸
مسوول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان:

ملت ایران با حضور در انتخابات استقلال و آزادی خود را عملا نشان می دهد

خبرگزاری رسا ـ مسوول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با تأکید بر توجه مردم به سه اصل امت، رهبری و نظام اسلامی، گفت: حضور مردم در انتخابات به این سه اصل، قدرت و صلابت بخشیده و استقلال و آزادی ملت را در عمل به نمایش می گذارد.
حجت الاسلام سيدجعفر حسيني يگانه، مسؤول دفتر سياسي مرکز مديريت حوزه علميه خراسان


حجت الاسلام سیدجعفر حسینی یگانه، مسوول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: ملت ایران در هر نقطه از کشور، با درک حساسیت حضورشان در انتخابات و تکلیف بودن آن، به صورت گسترده در پای صندوق های رأی حاضر شده و حمایتشان را از نظام اسلامی و ایستادگی شان را در برابر مشکلات و تحریم ها نشان خواهند داد.

وی با تأکید براینکه مردم از میان کاندیداها با حفظ حقوق سایرین، اصلح را انتخاب کنند، افزود: اعتقاد و پایبندی به مبانی دینی و اسلامی و عملی کردن آن، تخصص وتعهد ، ولایت مداری و پیروی از روحانیت و مرجعیت و پرهیز از تخریب سایر کاندیداها از شاخصه های اصلی یک نماینده اصلح محسوب می شود.

حجت الاسلام حسینی یگانه خطاب به کاندیداهای مجلس ادامه داد: کسانی که می دانند رأی بالایی نخواهند داشت اقتضای اخلاق آن است که به نفع کسانی که رأی می آورند کنار بروند تا رأی آنان نشکند.

مسوول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه تبلیغات باید بر اساس واقعیت ها باشد و ارزشمند باشد، تصریح کرد: برداشت ها از این سخن رهبر معظم انقلاب که نماینده نباید وابسته به صاحبان قدرت و ثروت باشد، متفاوت است؛ متاسفانه برخی شخصیت های ولایی را که سخنانشان حجت شرعی است به عنوان صاحبان قدرت و ثروت مطرح می کنند در حالی که مراد از این سخن، افرادیست که قدرتشان باطل و ثروتشان از راه نامشروع و تنها ر اختیار شخص خودشان است.

وی با اشاره به یه اینکه بسیاری از کاندیداها مورد تأیید افراد سرشناس هستند و نباید با این عنوان، تخریب ومنزوی شوند، اظهار کرد: الزتام عملی به ولایت فقیه این است که رهبری در هر برهه دستوری داده اند تحت هر شرایطی آن را انجام دهیم.

وی با تأکید بر توجه مردم به سه اصل امت، رهبری و نظام اسلامی، افزود: حضور مردم در انتخابات به این سه اصل، قدرت و صلابت بخشیده و استقلال و آزادی ملت را در عمل به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام حسینی یگانه با اشاره به برخی شبهه افکنی ها نسبت به جایگاه شورای نگهبان در نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: تخریب شورای نگهبان، تخریب مبانی نظام است؛ در واقع هدف از تخریب مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس، شورای نگهبان و .... این است که اطراف رهبر معظم انقلاب را خالی کرده و به این اصل اساسی نظام ضربه بزنند.

وی یاداور شد: دشمن امروز در پی جدا سازی مردم از روحانیت و ایجاد تفرقه میان مسلمین است که با حضور پر شور ملت در انتخابات این توطئه نقش بر آب خواهد شد./930/ت302/ع

ارسال نظرات