۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۱۱۲
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی:

جایگاه رفیع مرزبانان و نگهبانان مکتب تشیع در فتنه 88 جلوه‌گر شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی اظهار داشت: یکی از فرصت هایی که جایگاه رفیع مرزبانان و نگهبانان مکتب تشیع را به ما عملا نشان داد، رهنمودها و هدایت هایی بود که بعد از انتخابات در جامعه مشاهده می شد.
بصيرت/1
حجت الاسلام صالحی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی، ظهر امروز در نشست براندازان فتنه88 که در مسجد امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: در دوسال گذشته به خصوص بعد از انتخابات سال88 اگر ما نقش عالمان دینی و بزرگان را در روایات ملاحظه می کردیم یکی دیگر از فرصت هایی که جایگاه رفیع مرزبانان و نگهبانان مکتب تشیع را به ما عملا نشان داد رهنمودها و هدایت هایی بود که بعد از انتخابات در جامعه مشاهده می شد.

وی ادامه داد: جدا از جایگاه رهبری و ولایت فقیه که از سوی رهبر انقلاب در هدایت و ارشاد جامعه صورت گرفت، اما در برخی از زمان ها ایثارگری ها و فداکاری هایی از انسان های متدین جامعه دینی و ولایی صورت گرفت اما آن توقعات برآورده نشد، با این حال کسانی بودند که در آسمان فتنه سوسو کنان چراغ هدایت دیگران بودند و در غربت رهبری از خودشان برای هدایت و پشتیبانی هزینه کردند و پای اعتقاد خود ایستادند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی نیز اظهار داشت: طلاب و دانشجویان هزینه هایی برای نجات از فتنه پرداخت کرده اند و عملا نشان داده اند که پای اعتقادای که از آن ها بروز یافته ایستاده اند.

وی ابراز داشت: امیدواریم که ملت ایران در همه امتحاناتی که در پیش رو دارند بخصوص در امتحاناتی که بزرگان هم می لغزند بتوانند ثابت قدم بمانند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که امام صادق(ع) می فرمایند «عالمان مکتب تشیع مرزداران حدودی هستند که هجمه کنندگان به آن مغزها شیاطین و دار و دسته آن ها هستند، تشریح کرد: این نقش بزگری است که عالمان دینی از زمان غیبت و قبل از آن برعهده گرفتند و نقش این عالمان وارسته این است که شیعیان اهل بیت(ع) را که از شناخت کافی برخوردار نیستند در برابر این هجمه ها نگهداری می کنند و از این که یک تفکر غیر الهی در زندگی سیاسی و اجتماعی آن ها تسلط پیدا می کند آن ها را صیانت می کند.

وی افزود: آن حضرت سپس فرمودند«بدانید کسی که در این جایگاه قرار می گیرد مرزبان اعتقادات و اندیشه و ها و اخلاق و فرهنگ تشییع می شود و هزار هزار بار جایگاه این انسان ها در برابر مجاهدانی که در جبهه های فزیکی مقابله می کنند بیشتر است به دلیل این که این ها از دین محبین ما اهل بیت صیانت می کنند و آن ها از جسم آن ها».

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی در پایان اظهار داشت: مقابله با جنگ نرم تفاوتی بنیادی با جنگ سخت دارد، و تلف شدگان در جنگ نرم به صورت مستقیم به جهنم ورود پیدا می کنند./968/پ202/س

ارسال نظرات