۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۲۴۰۶۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

مبلغان در جهت تبیین حضور حداکثری وظیفه سنگینی بر عهده دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، حضور حداکثری در انتخابات را سبب تقویت مکتب اهل بیت(ع) دانست و گفت: مبلغان و روحانیان در تبلیغ و دعوت مردم به انتخابات وظیفه بسیار سنگینی دارند و در این زمینه باید با همه تلاش و جدیت در صحنه حضور داشته باشند.
حجت الاسلام سيف الله سهرابي، مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران
حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تأکید بر حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات در پیش روی مجلس گفت: امروز ایران اسلامی دشمن دارد و ریشه این دشمنی در سیلی خوردن استکبار از اسلام است که عدم حضور مردم در انتخابات، زمینه ساز فشار بیشتر دشمن بر انقلاب اسلامی خواهد شد.
 
وی، حضور در انتخابات را دارای دلیل عقلی و منطقی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با تبلیغات علیه انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور درصدد است تا مردم کمتر در انتخابات شرکت کنند و این گونه وانمود کنند که مردم پشتیبان نظام اسلامی نیستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حضور حداکثری مردم در انتخابات نهم سبب خنثی شدن همه توطئه های دشمنان در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: نظام اسلامی با حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی مصون خواهد ماند.

حجت الاسلام سهرابی، حضور حداکثری در انتخابات را سبب تقویت اسلام و مکتب اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام همه نگاه های خود را به 12 اسفند معطوف کرده اند.

وی با تأکید بر این که ملت ایران در 12 اسفند با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های امام و نظام تجدید بیعتی دوباره خواهند کرد، ادامه داد: نظام سلطه و عناصر ضد انقلاب از ماه ها قبل با تبلیغات منفی در پی کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات در سرنوشت انسان‌ها، افزود: سرنوشت هر ملتی به دست خود آن ملت خواهد بود، ملت بزرگ ایران اسلامی در سی و سه سال گذشته نشان داده که با تمام قدرت و قوت و نشاط در صحنه‌های مختلف حضور دارد و این حضور نشان از قدرت ملت ایران است.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به تهاجم گسترده دشمنان علیه ایران اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب در راس آن استکبار جهانی لحظه‌ای از ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران کنار نخواهند رفت و برای از بین بردن و اعتقادات ایمانی جوانان عزیز هزینه‌های زیادی می‌کنند که باید همه‌ی ما هوشیار و بیدار باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، تصریح کرد: مبلغان و روحانیان در تبلیغ و دعوت مردم به انتخابات وظیفه بسیار سنگینی دارند و در این زمینه باید با همه تلاش و جدیت در صحنه حضور داشته باشند.

وی افزود: همه‌ مردم در انتخاب کاندیدای اصلح را باید دقت کنند و کسی را انتخاب کنند که پیرو ولی فقیه باشد چرا که پیروی از ولی امر در هر کشور موجب سعادت و سلامت کشور مردم خواهد بود./950/ت302/س
ارسال نظرات