۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۲۳۶۱۶
در مشهد؛

همایش استراتژی رسانه ای غرب در حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش استراتژی رسانه ای غرب در حوزه کودک و نوجوان به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.
اينترنت همایش استراتژی رسانه ای غرب در حوزه کودک و  نوجوان برگزار می شود
مسعود زارعیان، مدیرگروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش در حاشیه دومین جشنواره تبلیغ مطهر و به منظور تشریح مواضع فرهنگی ـ رسانه ای غرب جهت هجمه به باورهای دینی و فرهنگی کودکان برگزار می شود.

وی با اشاره به این که این هجمه از طرق مختلفی چون بازی های رایانه ای، اسباب بازی ها و لوازم التحریر، فیلم های سینمایی و پویانمایی و خاص کودکان مسلمان برنامه ریزی شده است، افزود: بررسی سیاست ها، چشم اندازها و ابعاد کمی و کیفی هجمه نرم دشمن و میزان تأثیر آن دز زندگی آینده کودک از موارد مورد بحث در این همایش محسوب می شود.

زارعیان با بیان این که این برنامه به همت گروه کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با همکاری گروه مبلغان هنرمند این مرکز برگزار می شود، تصریح کرد: سعید مستغاثی، منتقد و کاگردان سینما و رییس سابق انجمن منتقدان و نویسندگان ایران، کلیدری، کارشناش رسانه دفتر و مسعود زارعیان، منتقد و مستندساز حوزوی سخنرانان این همایش هستند.

وی خاطرنشان کرد: همایش استراتژی رسانه ای غرب در حوزه کودک و نوجوان ساعت 9 صبح پنج شنبه پنجم اسفندماه در محل سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد./930/پ202/س
ارسال نظرات