۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۰۰۶
آیت الله آل هاشم:

22 بهمن امسال تجلی ولایت مداری ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز گفت: راهپیمایی پرشور و حماسی مردم سراسر ایران در 22 بهمن، تجلی ولایت مداری و عزم ملی برای مقابله با نظام کفر بود.
آيت الله آل هاشم
آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: ملت ایران در شرایطی پس از سی و سه سال از پیروزی انقلاب و با وجود همه دشمنی‌های استکبار با صلابت و قدرت هر چه تمام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند، که رسانه های غربی از ماه ها پیش بر طبل توخالی جدایی میان مردم و نظام اسلامی می کوبیدند.

وی ادامه داد: امروز در شرایطی شاهد جلوه های زیبای حضور در صحنه ملت ایران بودیم که شدیدترین تحریم ها و فشارها بر عزم اراده مردم ولایی کشور تاثیری نداشته است، باید قدر این ملت را دانست و با توان هر چه تمام تر خدمتگزار ملت قدرشناس و آگاه به زمان بود.

آیت الله آل هاشم با اشاره به حساسیت راهپیمایی 22 بهمن امسال، حضور حماسی مردم را زمینه‌ای بسیار مناسب برای حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی دانست و افزود: امروز مردم نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و هستند و البته این حضور تضمین‌کننده امنیت، استقلال و آزادی کشور خواهد بود.

امام جمعه موقت تبریز پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر انواع توطئه‌ها را به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی‌های دلسوزان انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: با پشتوانه عظیم مردمی مطمئنا در 12 اسفند سال جاری بار دیگر حماسه‌ای عظیم در تاریخ مملکت ایران ثبت خواهد شد و دشمنان نظام بیش از پیش مایوس خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشرفت‌های علمی، صنعتی و هسته ای و هزاران دستاورد دیگر را عامل عظمت، غرور و افتخار ملت ایران دانست و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نگران از صدور امواج این انقلاب به جهان هستند، چراکه ملل اسلامی بیدار شده و طاغوت‌های دیکتاتور منطقه یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند.

آیت الله آل هاشم تصریح کرد: الگوگیری ملل اسلامی و حتی ملل غربی از انقلاب اسلامی کاملاً مشهود و غیرقابل انکار است، جنبش‌های عدالت‌خواهانه وال‌استریت و نفی اقتصاد ظالمانه آنها می‌رود که اضمحلال کامل ابرقدرت‌های استکباری و عزت و عظمت واقعی اسلام و مسلمین را در سراسر جهان رقم بزند.

وی در پایان با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم ایران به ویژه آذربایجان شرقی در راهپیمایی 22 بهمن، خواستار تداوم این حضور آگاهانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفند شد./935/ت302/س
ارسال نظرات