۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۲۲۹۸۲
آیت الله حسینی بوشهری در جمع راهپیمایان:

هر رأی، تیری در قلب دشمنان خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان 22 بهمن تبریز با تأکید بر این که پیام رسای ملت ایران ایستادگی در برابر استکبار است، گفت: هر رأی در انتخابات آینده تیری در قلب دشمنان خواهد بود.
آيت الله حسيني بوشهري آيت الله حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله حسینی بوشهری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن تبریز اظهار داشت: تمام روزهای سال، خدایی هستند، اما روزهایی چون 22 بهمن که طاغوتیان را بر خاک مذلت نشاند، ایام الله خوانده می شود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل عزت اسلام و مسلمین را به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: تنها حضور در راهپیمایی 22 بهمن کافی نیست، امروز نیازمند شناخت اهداف، عوامل پیروزی، موانع ادامه راه و وظیفه امت اسلامی در قبال انقلاب اسلامی هستیم.

عضو خبرگان رهبری با تشریح تفاوت های اساسی انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهانی گفت: اگر بخواهیم ماهیت این انقلاب را بررسی کنیم، بایستی به آرمان ها و ارزش هایی که پدیده آورنده خروش ملت ایران برابر نظام کفر بود، توجه داشته و ارزیابی کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری استقلال طلبی، عدالت خواهی، مبارزه با فساد، ظلم ستیزی، آزادی و جمهوری اسلامی را از مهم ترین اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی ایران دانست گفت: ملت ایران هنوز دورانی را که ثرورت های کشور از سوی دول استعماری و استکباری به یغما می رفت را فراموش نکرده است.

وی ادامه داد: این ملت تنها به خاطر موضع گیری مقابل ایسم ها و مکاتب الحادی شرق و غرب دست به انقلابی زد که جهانیان را متحیر کرد، در شرایطی که جهانیان دین را افیون ملت ها می دانستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مردم ایران به جرم ایستادگی مقابل نظام سلطه و استقلال طلبی مورد هجمه نظامی و فرهنگی دشمنان قرار گرفت و تحریم دشمنان علیه نظام شدت یافت؛ اما دشمنان بدانند این ملت در مسیری که گام برداشته، ثابت قدم خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر این که برکات انقلاب اسلامی ایران کشورهای جهان را نیز شامل شده است، گفت: امروز این انقلاب در دل جوانان عرب نفوذ کرده و در یک سال گذشته شاهد سرنگونی چهار دیکتاتور دست نشانده غرب در منطقه بودیم.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان با اشغال عراق و افغانستان به دنبال محاصره ایران و مطرح کردن رژیم صهیونیستی به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه و جهان بودند، امروز شاهد شکل گیری خاورمیانه اسلامی هستیم و ایران تبدیل به قلب تپنده موج بیداری اسلامی شده است.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت: دشمنان گویا فراموش کرده اند که تا چند روز پیش سخن از روی میز بودن تمام گزینه ها و از جمله گزینه حمله نظامی می زدند، چگونه شد که این مواضع پس از رهنمودهای رهبری، کاملا عوض شد.

وی با تاکید بر این که پیام رسای ملت ایران ایستادگی در برابر استکبار است، گفت: ملت ایران همانگونه که امروز حماسه ای در راهپیمایی 22 بهمن رقم زدند، در انتخابات 12 اسفند نیز دشمنان را مایوس خواهند گذاشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که هر رای در انتخابات آینده تیری در قلب دشمنان خواهد بود، گفت: این ملت با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ثابت می کند که تهدیدها و تحریم ها دشمنان خللی در اراده اسلامی مردم ایران برای ادامه آرمان های امام و شهدا وارد نمی کند.

گفتنی است، در پایان، قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن قرائت و با تکبیرهای مردم تبریز همراه بود./935/پ201/س
ارسال نظرات