۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۲۹۰۳
امام جمعه گتوند:

سخنان رهبری مبنی بر خدمت به مردم را آویزه گوش کنیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گتوند خواستار برطرف کردن مشکلات مردم از سوی مسؤولان نظام شد و اظهار داشت: مردم ولی‌ نعمتان مسئولان بوده و باید به این مهم توجه ویژه داشت؛ از این رو همه مسؤولان باید با خدمت صادقانه به نظام و مردم آنها را نسبت به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.
حجت الاسلام سيد حسين علوي، امام جمعه گتوند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید حسین علوی اصل امام جمعه گتوند، بیستم بهمن در دیدار فرماندار و مسؤولان این شهرستان با اشاره به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: دوران طاغوت دوران ستمشاهی و استبداد و سلطه استکبار بود و شهدا کار بسیار بزرگی کردند زیرا پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ آن ثمره خون شهدا است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: ولایت پذیری و ولایت مداری از اصولی هستند که همیشه باید مد نظر مردم و مسؤولان باشد و مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود خدمتگزاری مسؤولان به مردم را یادآور شده اند که همه باید این مهم را آویزه گوش خود قرار دهند.

امام جمعه گتوند در پایان سخنان خود، اظهار داشت: مردم ولی‌ نعمتان مسئولان بوده و باید به این مهم توجه ویژه داشت؛ از این رو همه مسؤولان باید با خدمت صادقانه به نظام و مردم آنها را نسبت به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

همچنین قدرت الله امانی پور فرماندار گتوند در این دیدار به ارایه گزارشی از عملکرد دولت در این شهرستان پرداخت و گفت: خوشبختانه از سوی دولت خدمتگزار سرمایه گذاری های خوبی برای رشد و عمران و آبادی منطقه صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه های تدارک دیده در این ایام اظهار داشت: 45 برنامه ویژه برای این ایام تدارک یافته که برگزاری همایش های گوناگون، یادواره های شهدا, افتتاح پروژه های عمرانی و برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه ها هستند./9465/پ202/س
ارسال نظرات