۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۲۵۸۹
آیت الله شفیعی:

محبت اهل بیت در دل جهانیان نفوذ کرده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شفیعی اظهار داشت: امروز عزت و عظمت تشیع به مرقد های اهل بیت(ع) است که باید به بازسازی آن اهمیت ویژه ای دهیم.
آيت الله شفيعي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله علی شفیعی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز در بازدید از ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان این که امروز عزت و عظمت تشیع به مرقد های اهل بیت(ع) است، ابراز داشت: پرداختن به بازسازی مرقد های اهل بیت(ع) مسأله قابل اهمیتی است از این رو باید به آن اهتمام ویژه ای دهیم.

وی به رمز انفجارهای مرقد عسکریین(ع) در سامرا اشاره کرد و گفت: این مسأله به سبب نفوذ حب اهل بیت(ع) در نفوس و قلوب مسلمانان جهان است.

آیت‌الله شفیعی با تأکید براین که بدانید ائمه اطهار(ع) به این مرقد ها نظر دارند، خاطرنشان کرد: هرگز از تلاش و خدمت در این راه خسته نشوید و با افتخار به راه خود ادامه دهید، خداوند متعال افتخار این گنبد سازی ها و طلا کاری ها را به ایران اسلامی عطا کرده است؛ از این رو باید به بهترین شکل ممکن از فرصت استفاده کرد.

وی با بیان این که بازسازی مرقد مطهر امیرالمؤمنین(ع) کار بزرگ و سنگینی است، ابراز داشت: گرچه بازسازی عتبات عالیات کار بزرگی است اما نباید به خود هراس راه دهیم؛ چرا که هرچه کار سنگین تر باشد، ماندگار تر خواهد بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت تبلیغ در این راستا، گفت: یکی از فعالیت های مهمی که باید به آن پرداخته شود، تبلیغ و آگاهی بخشی به مردم جهت صرف نذوراتشان در این راه است که به یقین سبب ماندگاری نذوراتشان خواهد شد.

وی با تقدیر از مسؤولان ستاد عتبات عالیات خوزستان جهت گام نهادن در این راه مهم و با بیان این که امانت بزرگی را بر عهده گرفته اید که بی سابقه است، خطاب به آنان تصریح کرد: در حفظ و نگهداری اموال و نذورات مردم کمال امانتداری را رعایت کنید که این امر خطیر می تواند برای شما پلی به سوی بهشت و یا خدای ناکرده جهنم باشد./9454/202/ص
ارسال نظرات