۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۱۵۶
رییس مرکز آموزش‌های آزاد فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات:

بشیران جوان ادامه دهنده راه شهیدان باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز آموزش های آزاد فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی، بشیران جوان را به الگوبرداری از شهیدان انقلاب اسلامی توصیه کرد و افزود: امروز شما امانت داران کسانی هستید که در راه اعتلای نظام اسلامی از همه چیز خود گذشتند تا جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای کشورهای آزاده جهان تبدیل شود.
همايش بشيران جوان در دفتر تبليغات اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حاج علی، رییس مرکز آموزش های آزاد فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی قم، در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی بشیران جوان که شب گذشته در نمازخانه مرکز آموزش های فرهنگی کاربردی سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، نور الهی را سبب راهنمایی انسان ها عنوان کرد و گفت: در آموزه های وحیانی، دین به مثابه نور، جامعه را هدایت می کند تا انسان ها در مسیر زندگی دچار لغزش نشوند.

رییس مرکز آموزش های آزاد فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی قم، با بیان اینکه کار انبیا الهی(ع) روشن کردن مسیر برای سعادت و پیشرفت انسان ها است، ابراز کرد: طاغوت ها همیشه در برابر پیامبران ایستاده اند و به دنبال ظلمانی کردن راه روشن انبیا(ع) بوده اند.

حجت الاسلام حاج علی، مسیر دشمن در گذشته را برای هجوم به ارزش های دینی، سخت تر از امروز توصیف کرد و اظهار داشت: در دنیای مجازی امروز، دشمن اقدام به جنگ فیزیکی نمی کند و با کمترین هزینه خواسته های خود را در میان جوانان جامعه مطرح می کند.

رییس مرکز آموزش های آزاد فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی قم، اضافه کرد: امروز با وجود شبکه های مختلف ماهواره ای و تبلیغات گسترده، دشمن وارد خانه ها ی ما شده و یک لحظه غفلت ضررهای جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

وی یکی از ویژگی های جنگ مجازی را غفلت مردم در مقابله با آن برشمرد و افزود: در جنگ مجازی بر خلاف جنگ فیزیکی که سربازان در حالت آماده باش همیشه مراقب هجوم دشمن هستند، نوعی خواب آلودگی و غفلت دیده می شود.

حجت الاسلام حاج علی در ادامه خطاب به بشیران جوان گفت: امروز شما توفیق پوشیدن لباس سربازان لشکر خدا به دست آورده اید تا در برابر دشمنانی که قصد تخریب اعتقاد و باورهای دینی مردم را دارند بایستید.

وی بشیران جوان را به الگوبرداری از شهیدان انقلاب اسلامی توصیه کرد و افزود: امروز شما امانت داران کسانی هستید که در راه اعتلای نظام اسلامی از همه چیز خود گذشتند تا جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای کشورهای آزاده جهان تبدیل شود.

حجت الاسلام حاج علی در ادامه، با بیان اینکه طرح بشیران جوان توسط حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به مقام معظم رهبری پیشنهاد شده و ایشان مهر تاییدی به فعالیت های این مجموعه زده اند، خاطرنشان کرد: امروز این طرح در سطح کشور به بالندگی رسیده و در استان های دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته است.

رییس مرکز آموزش های آزاد فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی قم، در پایان عنوان کرد: کلاس های آموزشی طرح بشیران جوان با کارشناسی و نیاز سنجی مرکز آموزش های معاونت تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته و برای تدریس از اساتید مجربی استفاده خواهد شد./927/پ202/ع

ارسال نظرات