۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۹۴۴
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

بیداری اسلامی در خاورمیانه نشانه صدور انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فرا رسیدن سی‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: جشن‌های پیروزی و بیداری اسلامی که امروز در کشورهای منطقه ایجاد شده نشانه صدور انقلاب اسلامی است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مرکز استان با اشاره به فرا رسیدن سی‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: جشن‌های پیروزی و بیداری اسلامی که امروز در کشورهای منطقه نظیر بحرین، یمن، تونس و مصر  ایجاد شده نشانه صدور انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان این که روزی امام راحل فرمودند که انقلاب باید صادر شود، افزود: امروز معنای فرمایش ایشان کاملا مشهود بوده و انقلاب اسلامی به عنوان قدرت منطقه مطرح شده است.

وی با تصریح بر این که امسال راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات حساسیت ویژه‌ای دارند، اذعان داشت: هر مقدار این انقلاب ریشه‌دارتر می‌شود، دشمنی‌ها نیز بیشتر می‌شود و حضور مردم بی‌بدیل است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به این که دشمن از زور ناتوانی و ناامیدی به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران روی آورده است، ابراز داشت: به قدری فرزندان این کشور علم و دانش دارند که اگر یک دانشمند را از ما می‌گیرند و به شهادت می‌رسانند صدها جوان دیگر راه او را ادامه می‌دهند.

وی از برگزاری‌ برنامه‌های مردمی و متنوع در دهه فجر امسال خبر داد و یادآور شد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس و گلزار شهدا، مراسم ویژه 12 بهمن در فرودگاه رشت و رژه‌های مردمی از جمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به انتخابات آینده مجلس خاطر‌نشان کرد: مدیران شهرستانی از نمایندگان فعلی مجلس به عنوان سخنران روز 12 و 22 بهمن استفاده نکنند تا شائبه‌های تبلیغاتی ایجاد نشود.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات گیلان به سوءاستفاده‌‌های عده‌ای از برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: عده‌ای می‌خواهند از مراسم‌های دهه فجر که مردمی است، به نفع خود بهره‌برداری تبلیغاتی کنند که کاندیداها باید از این موضوع پرهیز کنند.

وی با بیان این که دهه فجر زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نیست، افزود: هنوز مشخص نیست صلاحیت چه کسانی رد و یا تأیید می‌شود بنابراین تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باید توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشند تا شائبه تبلیغاتی ایجاد نشود.

فرماندار رشت نیز در این نشست با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر امسال 203 پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی، مخابرات در بخش‌های شهری و روستایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سید ولی‌الله عظمتی، اعتبار این مقدار پروژه را 295 میلیارد و 285 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: این پروژه‌ها برای یک‌هزار و 580 نفر اشتغال ایجاد می‌کند که در این زمینه می‌توانیم گام‌های بیشتری برای تحقق اشتغال برداریم.

وی، انقلاب اسلامی را پدیده‌ای بی‌نظیر خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در جهان منحصر‌به‌فرد است و انقلاب‌های زیادی در جهان رخ داده؛ اما چنین موفقیت‌هایی را نداشته‌اند.

فرماندار رشت با بیان این که هر روز شاهد موفقیت در عرصه‌های مختلف کشورمان هستیم، خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی هزینه‌های بسیار سنگینی برای ملت ایران داشته است و این انقلاب با هدایت امام راحل به پیروزی رسیده و با درایت مقام معظم رهبری به پیش می‌رود.

وی، مکتب اسلام، رهبری و حضور فعال مردم در عرصه‌های مبارزاتی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز رمز استمرار و موفقیت نظام در تبعیت از ولی فقیه است./950/پ202/س
ارسال نظرات