۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۲۱۶۸۵
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی:

عزاداری سیدالشهداء از تقوای باطنی برگفته می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با بیان این که نور حسین در سودای فطرت ملت ایران است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه همچون 9 دی و 22 بهمن شعبه ای از عزاداری امام حسین(ع) است و عزاداری سیدالشهداء از تقوای باطنی برگفته می شود.
عزاداری سیدالشهداء از تقوای باطنی برگفته می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در مراسم تقدیر از دست اندرکاران مراسم شبهای بین الحرمین که روز گذشته در تالار مهتاب اهواز برگزار شد با بیان این که قیام عاشورا شعله ای است در دل های آزادگان جهان است، گفت: انقلاب حسینی اقتداری برای ملت ایران بوجود آورد و حاکمیت شرق و غرب را به زانو در آورد.

وی با تأکید بر این که تأثیرگذاری این نهضت از مرزها گذشته و امروزه تمامی آزادگان دنیا به ویژه مسلمانان کشورهای عربی را برگرفته است، ابراز داشت: عشق حسین است که سلطنت 1200 ساله را در هم شکست و دل های هزاران نفر از ظلم ستیزان و آزادگان را به خود جذب کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که اسلام دین فطرت است، خاطر نشان کرد: اگر مردم جهان بدانند که اسلام چه برنامه زندگی برای جامعه بشری آورده، جهان آن چیزی نبود که امروزه شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به این که جریان نهضت حسینی برای پیشبرد اهداف دین اسلام یک انرژی بود، عنوان کرد: راه حسین، راه هموار و با برکتی است و سردادن در این راه افتخار به حساب می آید.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان این که نور حسین در سودای فطرت ملت ایران است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه همچون 9 دی و 22 بهمن شعبه ای از عزاداری امام حسین(ع) است و عزاداری سیدالشهداء از تقوای باطنی برگفته می شود.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزار کننده آیین شبهای بین الحرمین، خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران مفتخریم که مسؤولان نظام نوکران اباعبدالله الحسین(ع) است./9463/پ202/ص
ارسال نظرات