۳۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۲۱۵۰۷
امام جمعه موقت تهران:

وحدت تنها با یک پرچم معنا پیدا می‌کند / رهبری در نظام اسلامی پرچمدار وحدت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران، از وحدت به عنوان عامل اصلی عزت و اقتدار نظام اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه پرچمدار وحدت در کشور ولی فقیه و مقام معظم رهبری است، گفت: هر کس بر ساز اختلاف و تفرقه بنوازد راه شیطان و بی تقوایی را در پیش گرفته است.
حجت‌الاسلام كاظم صديقي حجت الاسلام والمسلمين صديقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران جمعه شب در جمع عزاداران و سوگواران در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) با تسلیت ایام دهه پایانی ماه صفر، به تبیین مناقب و فضائل حضرت پیامبر(ص)، امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) پرداخت.

وی در ادامه با بیان اینکه شیطان برای گمراه کردن بشر قسم یاد کرده است، ابرازداشت: مردم برای نجات از گمراهی ها و انحرافات باید به خدا پناه ببرند و توجه داشته باشند که راه بندگی از آسیب ها و آفات جلوگیری می کند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه، از ولایت فقیه و رهبری به عنوان پرچم دار ولایت در نظام اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه برهم زدن وحدت نشانه بی تقوایی است، گفت: هر کس در مقابل پرچم وحدت حرفی بزند و کسانی که ندای اختلاف را سر می دهند باید بدانند خودشان شکست می خورند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه جامعه از اختلاف خیر نمی بیند، رمز عزت و اقتدار نظام را در وحدت و همدلی دانست و با بیان اینکه مراجع و علمای ما نیز ولایتمدار و وحدت گرا هستند، خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد رمز وحدت را بهم بزند خلیفه اللهی را قبول ندارد و در راه شیطان گام بر می دارد.

وی همچنین گفت: همه کسانی که ساز آمریکا و انگلیس را در بدبینی مردم نسبت به نظام و رهبری سر می دهند، نیت شان خباثت نیست، برخی ندانسته حرفی می زنند و باید آگاه شان کرد و امیدواریم خداوند تبارک و تعالی همه آنها را هدایت کند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: وحدت تنها با یک پرچم معنا پیدا می کند و اگر پرچم های بسیاری بلند شد در اینجا وحدت میسر نمی شود.

وی در ادامه با اشاره به فرازهایی از زیارت جامعه کبیره، تاکید کرد: زیارت جامعه کبیره بیعت با امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف است و انسان باید با تواضع و با تمام وجود این زیارت پر معنا را بخواند و در فرازهای آن تامل و تدبر کند.

امام جمعه موقت تهران با یادآوری خاطراتی از مرحوم حضرت آیت الله مرعشی نجفی، تاکید کرد: ایشان تواضع و کرامات خاصی داشتند و همه باید توجه داشته باشیم کسی که دنبال بندگی خدا است تشریفات ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علمای شیعه با علمای تمامی ادیان فرق دارند، اظهار داشت: علما و طلاب ما در تمامی عرصه ها پیشگام هستند و در دفاع مقدس حضور خوبی داشته اند و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده اند. بعضی از قدرت طلب ها چیزهایی می گویند و وجهه روحانیت را خراب می کنند این در حالی است که بسیاری از علمای بزرگ ما خود شخصا در جبهه های نبرد حق علیه باطل در دفاع مقدس حضور داشته اند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات