۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۱۸۰
امام جمعه بناب:

تروریسم دولتی محصول لیبرال دموکراسی غرب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به ادعای حقوق بشری غرب در مجامع بین المللی گفت: تروریسم دولتی محصول لیبرال دموکراسی غرب است.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع مدیران و مسؤولان این شهرستان با اظهار داشت: شهادت دانشمند جوان هسته ای کشور در روزهای اخیر نشان از اوج مظلومیت ملت ایران در مقابله با سیاست های خصمانه نظام سلطه است.

وی با بیان این‌که ترور ابزاری برای انحصار دانش و فناوری در غرب است، خاطر نشان کرد: تهدید، تحریم و فشار از سوی دشمنان در 32 سال گذشته بی فایده و بدون نتیجه بوده و جمهوری اسلامی ایران با عظمت، اقتدار و تدبر رهبر معظم انقلاب بر پیکر تمام جباران لرزه انداخته و آرامش و آسایش را از آنها سلب کرده است.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: امروز دشمنان نظام و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل غاصب و انگلیس همان راهی را می‌روند که معاویه و یزید می رفتند، از این رو تاریخ را مطالعه کنید که اگر دید که عاقبت آن قاتلان بزرگ تاریخ برنده شدند، امروز نظام سلطه نیز برنده خواهد شد که قطعا پیروزی با امت اسلام خواهد بود.

وی با تاکید بر این‌که ابرقدرت‌های غرب و شرق در برابر ایران به آخر خط رسیده‌اند، تصریح کرد: غرب در حالی بر طبل توخالی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در خاورمیانه می کوبد که به تمام دنیا ثابت شده آنها آدمکش و ضد بشر هستند.

حجت الاسلام باقری بناب با اشاره به ادعای حقوق بشری غرب در مجامع بین المللی گفت: تروریسم دولتی محصول لیبرال دموکراسی غرب است، ترور یک حرکت ناجوانمردانه بوده که ناشی از ضعف و زبونی دشمنان در مقابله با آرمان های متعالی نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بناب افزود: ترور یعنی بیچارگی و درماندگی که دشمنان نظام تنها به این وسیله و حربه روی آورده‌اند، استکبار جهانی زمانی که نقشه‌های خود را بر باد رفته می‌بینند و توان رویارویی را در خود نمی بینند، به ترور رو می‌آورند.

وی اقدامات تروریستی را نشانه عجز استکبار جهانی و غرب در مقابل ملت ایران دانست و تاکید کرد: دشمنان نظام سال ها با آخرین سیستم‌های نظامی ایران آگاه هستند، این ترورها و حرکت‌های مذبوحانه نیز دلیل شکست و ناکامی دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران است./935/پ202/س
ارسال نظرات