۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۱۶۶
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

ماندگاری و پویایی انقلاب اسلامی مدیون فرهنگ عاشورا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که ‌انقلاب اسلامی مردم ایران به فرهنگ عاشورا متصل است، گفت: همان‌گونه که دشمن نتوانسته عاشورا را از مردم ما بگیرد نمی‌تواند این انقلاب را از بین برده و آن را از ما بگیرد.
بيداري اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان این که مستکبران سعی دارند تا با تحریف فرهنگ عاشورایی و جنگ نرم نظام اسلامی را به یغما ببرند، گفت: بیش از سی سال توطئه‌افکنی دشمنان تنها در جهت براندازی نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی در حوادث پس از انتخابات سال 88‌ خاطرنشان کرد: دشمنان از هر حربه‎ای برای حضور حداقلی مردم در انتخابات استفاده می‎کنند، اما ملت ولایت مدار ایران اسلامی از هر آزمونی که پای ارزش‎ها، اعتقادات، ولایت‎پذیری و حفظ این انقلاب بوده، سربلند و پیروز بیرون آمده است و اکنون نیز با حضور حداکثری خود پای صندوق‎های رأی، بار دیگر دشمنان را ناکام خواهند کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که این انقلاب وصل به عاشورا است، گفت: همان‌گونه که دشمن نتوانسته عاشورا را از مردم ما بگیرد نمی‌تواند این انقلاب را از بین برده و آن را از ما بگیرد.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی هر زمان که احساس کنند نظام در خطر است با حضوری گسترده توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد، افزود: حماسه نهم دی سال 88 تنها گوشه‌ای ازحماسه آفرینی ملت ایران در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و امام راحل بود.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به این که مردم کشورمان به صورت خودجوش در میدان حاضر شدند و فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند، بیان داشت: دشمنان باید بدانند که مردم کشورمان تا آخرین قطره‌های خون خود پای آرمان‌های انقلاب خواهند ایستاد.

مسؤول شورای هماهنگی گلستان با بیان این که ملت ایران اسلامی گوش به فرمان ندای ولی فقیه هستند، ادامه داد: هر زمان که ولی فقیه زمان دستور دهند ملت ایران در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که فتنه 88 با تدبیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت ایران خنثی شد، افزود: مقام معظم رهبری با روشنگری های به موقع و عالمانه خود ضمن آگاه سازی جامعه نسبت به فتنه دشمنان، مانع از گسترش آتش فتنه در کشور شدند.

حجت الاسلام قندهاری با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی پیشرفت و اقتدار امروز نظام را مدیون هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم، ادامه داد: ایشان در دو دهه مدیریت خود توانستند کشور را به بهترین نحو در جهت پیشرفت و تعالی هدایت کنند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی از گسترش گفتمان انقلاب و امام راحل در جهان هراسان هستند، ادامه داد: اما باوجود همه تلاش‌های مذبوح دشمنان امروز افکار امام راحل در همه دنیا گسترش یافته‌ و به عنوان الگویی در دنیا قرار گرفته است.

وی‌ خیزش‌های مردمی در مناطق مختلف جهان را برگرفته از اندیشه‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان باید بدانند که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان الگویی در همه دنیا مطرح است./950/پ202/س

ارسال نظرات