۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۷۹۸

اعلام فراخوان مسابقه بصیرت‌پژوهشی در حوزه علمیه مراغه

خبرگزاری رسا ـ مسابقه بصیرت‌پژوهی با عنوان «9 دی روز حماسه و بصیرت‌» به همت بسیج طلاب حوزه‌های علمیه مراغه برگزار خواهد شد.
 حماسه 9 دي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، بسیج طلاب و روحانیان شهرستان مراغه در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، فراخوان مسابقه بصیرت پژوهی با عنوان « 9 دی روز حماسه و بصیرت » را منتشر کرد.

فراخوان این مسابقه فرهنگی و هنری در بخش های مقاله، شعر، کلیپ، نرم افزار، عکس و پوستر بوده و از تمامی پژوهشگران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی حوزه و دانشگاه و همچنین هنرمندان بسیجی دعوت کرده تا آثار خود را تا 29 بهمن ارسال کنند.

بنابر این گزارش، تبیین ماهیت دشمن در فتنه 88 ، نقش رهبری و مردم در تقابل با فتنه، ریشه‌یابی علت سکوت برخی خواص در فتنه، ریزش‌ها و رویش‌ها از منظر قرآن و فرمایش معصومین(ع) در فتنه های آخرالزمان و نقش حماسه 9 دی بر ثبات و پایداری انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه از جمله مهمترین موضوعات این مسابقه است.

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه فرهنگی هنری 29 بهمن ماه سال جاری بوده و علاقه مندان باید آثار خود را به دبیرخانه مسابقه واقع در روابط عمومی و بسیج طلاب و روحانیان سپاه ناحیه شهرستان مراغه از طریق پست و یا حضوری تحویل دهند.

گفتنی است، تبیین ابعاد مختلف حماسه هشتم و نهم دی، تشریح نقش و جایگاه برجسته ولایت و رهبری در نظام اسلامی، شناخت فتنه و بصیرت، چگونگی تبعیت عملی از ولایت و رهبری و آگاهی بخشی به عموم آحاد جامعه از مهم‌ترین اهداف این مسابقه اعلام شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات