۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۱۰۹
امام جمعه بناب:

منشأ بسیاری از مشکلات جوامع بشری بی‌تقوایی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب گفت: مهم‌ترین هدف رسانه‌های غربی و جنگ نرم‌استکبار جهانی، بی‌تفاوتی جوانان نسبت به مسائل شرعی و انقلابی است.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه شهرستان بناب امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا با تاکید بر اینکه منشاء بسیاری از مشکلات جوامع بشری بی تقوایی است، اظهار داشت: مهمترین هدف رسانه های غربی و جنگ نرم استکبار جهانی، بی تفاوتی جوانان نسبت به مسائل شرعی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه مظاهر فرهنگ مبتذل غربی به صورت سیل آسا به سوی کشورهای اسلامی به ویژه ایران سرازیر شده است، خواستار هوشیاری و رعایت رعایت حدود الهی برای مقابل این هجمه ها شد و تصریح کرد: دانش آموزان علوم و معارف اسلامی بایستی توجه و اهتمام جدی نسبت به مسائل دینی داشته و همواره به عنوان الگویی برای دیگر دانش آموزان باشند.

امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که موفقیت‌های اخیر کشور در سایه توجه به فرهنگ اهل بیت و خدامحوری ملت ایران بوده است، اظهار داشت: عملیات کنترل و غنیمت‌گیری هواپیمای بسیار پیشرفته و جاسوسی آمریکا را می توان از الطاف بزرگ الهی در ماه محرم دانست.

وی ادامه داد: غنیمت این هواپیمای فوق مدرن آمریکایی، همه قدرت‌ها و سازمان‌های فوق سری جهان را مات و مبهوت کرده است، البته عظمت این کار بزرگ را تشکیلات‌ و سازمان‌های متجاوز غربی بهتر از ما می دانند.

همچنین حجت الاسلام رسول یگانه، رییس اداره تبلیغات اسلامی بناب با اعلام این‌که در شهرستان بناب دو مدرسه دخترانه و پسرانه علو و معارف اسلامی صدرا فعالیت دارند، گفت: در مجموع 116 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

حسن زاده، رییس آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز گفت: در شهرستان بناب تعداد 40 مدرسه قرآنی فعالیت دارند که در زمینه آموزش‌های قرآنی فعالیت می‌کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات