۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۷۸۱

افزایش 10 درصدی اعزام مبلغ ‌در خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از افزایش 10 درصدی اعزام مبلغان مذهبی در محرم سال جاری خبر داد.
اعزام مبلغ، تبليغ
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام علی بخشی اظهار کرد: سال گذشته تعداد اعزام ها هزار و 100 نفر بود اما سال جاری میزان اعزام ها افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در ماه محرم هزار و 300 مبلغ و مبلغه به منظور برگزاری مراسم مذهبی و ظرفیت سازی های معنوی در این ماه به شهرها و روستاهای استان اعزام شده اند.

حجت الاسلام بخشی با اشاره به بسته های فرهنگی که درمیان مبلغان و مبلغات اعزامی محرم توزیع شده است افزود: کتاب های "نوشتم تا بماند"، "خاطرات احمد احمد"، "اصول عقاید شیعه"، "زکات"، "زبدت المصائب" و نرم افزارهای جامع برنامه های حسینی و پرسمان میان مبلغین و مبلغات اعزامی محرم توزیع شده است.

وی در خصوص کارگاه های آموزشی پیرامون آمادگی قبل از اعزام برای مبلغان اظهار کرد: 19 کارگاه آموزشی برای آنان برگزار شده که 5 کارگاه به شکل بزرگ منطقه ای و 14 کارگاه به صورت شهرستانی برای مبلغان اعزامی محرم برگزار شده است.

کارشناس امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی برای مبلغین با هدف افزایش آمادگی، تجهیز اطلاعات و تغذیه فکری آنان انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه در محرم سال جاری به مشهد توجه ویژه ای شده است تاکید کرد: در ماه محرم سال جاری 102 نفر به سطح این شهر و اطراف آن به منظور تبلیغ اعزام شده اند.

بخشی در خصوص ارزیابی بر عملکرد مبلغین افزود: سال جاری بر کیفیت منبر، نحوه برخورد با مردم، تعداد مراسم، برنامه های تبلیغی، مهارت سخنرانی و محتوا محوری مبلغین در مناطق مختلف ارزیابی های دقیقی انجام می شود./930/د102/س



ارسال نظرات