۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۳۵۴
انتقاد امام جمعه بناب از وضعیت بدحجابی:

طرح‌های مقطعی برخورد با بدحجابی ناکارآمد است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از وضعیت حجاب و عفاف در جامعه گفت: طرح های مقطعی برخورد با مظاهر بدحجابی بی فایده بوده است.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع عزاداران حسینی در مصلای اعظم این شهر اظهار داشت: طرح های موقت و مقطعی برخورد با مظاهر بدحجابی فایده های به حال متدینین و خانواده های دلسوز نظام اسلامی نداشته است.

وی با تاکید بر این‌که معضل بدحجابی بایستی به صورت ریشه ای رفع شود، خاطر‌نشان کرد: معضل بدحجابی به شدت شهر مذهبی بناب را تهدید می کند و مردم باید در این باره هوشیار باشند.

امام جمعه بناب با بیان این‌که برخورد با این معضل اخلاقی و اجتماعی نیازمند عزم همگانی است، گفت: ماه مرم فرصتی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و مساله تذکر لسانی به عنوان رسالتی همگانی است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین پیام عاشورا احیای شعائر اسلامی و معارف دین رسول الله بوده است، افزود: شهر بناب از قدیم الایام، با عنوان حجاب و عفاف شناخته شده است، اما در سال های اخیر با حضور عده ای از زنان و دختران غیربومی دانشجو چهره مذهبی این شهر مخدوش شده است.

حجت الاسلام بنابی با تاکید بر مقابله جدی با معضل بدحجابی در بناب اظهار داشت: مردم بایستی به صورت خودجوش همت کرده و چاره اندیشی کنند، چراکه طرح های مقطعی برخورد با مظاهر بدحجابی بی فایده بوده است.

امام جمعه بناب ادامه داد: وضعیت امروز در دراز مدت آثار سوء اخلاقی و اجتماعی خواهد داشت، از این رو بایستی با احساس مسؤولیت اجازه ندهیم فرهنگ غلط عده ای بی هویت، فرهنگ اصیل اسلامی و باورهای دینی مردم بناب را تحت تاثیر قرار دهد./935/پ202/س
ارسال نظرات