۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۸۵۷
استاد حوزه علمیه بهبهان:

رعایت موازین اسلامی در مراسم عزاداری نشان از فرهنگ والای ایرانیان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان تأکید کرد: رعایت موازین اسلامی در مراسم عزاداری نشان از فرهنگ والایی جامعه ایران اسلامی است.
امام جمعه اميديه، حجت الاسلام بوعلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام عبدالرضا ابوعلی امام جمعه بهبهان امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان با تاکید بر حضور فعال نیروهای بسیجی در سطح مساجد، گفت: مسجد مکانی متعلق به تمامی مسلمانان و به ویژه رهبری امت اسلامی است.

وی با بیان این که مسجد باید محل تقویت نظام و محلی برای ایجاد وحدت و برادری باشد، خاطر نشان کرد: مسجد باید الگویی ارزشمند برای جامعه باشد و وظیفه ماست که در این خصوص الگو سازی کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، تصریح کرد: رعایت موازین اسلامی و اخلاقی نشان از فرهنگ والایی ایرانیان در مراسم عزادرای است.

حجت الاسلام عبدالرضا ابوعلی، در پایان سخنانش همچنین ترویج محبت و معرفت اهل بیت توسط مردم را در مراسم سینه زنی و زنجیر زنی خواستار شد.

در ادامه این همایش سرهنگ محمد مظلومی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد را بهترین مکان برای مقابله با جنگ نرم معرفی کرد و یادآور شد: همانگونه که در جنگ سخت مساجد بهترین و اصلی ترین مکان برای مقابله بودند، در جنگ فعلی که جنگ نرم است نیز باید مساجد به بهترین شکل به وظیفه انقلابی خود در همه حوزه ها عمل کنند./9463/پ203/ص
ارسال نظرات