۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۵۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه:

جامعه بدون ولایت دچار بحران، رکود و از هم پاشیدگی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور با تأکید براین که جامعه بدون ولایت، معنا ندارد و دچار بحران، رکود و از هم پاشیدگی می شود، افزود: ملت پیشگام، ملتی است که گام به گام با رهبری حرکت کند و گوش به فرمان رهبری باشد.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور، امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله ایازی و دو فرزند فقیدش در مسجد جامع رستمکلا‌ اظهار داشت: ولایت فقیه، ستون و عمود خیمه دینمداری در اسلام است و هم باید تابع ولایت باشیم.

وی با تأکید براین که جامعه بدون ولایت، معنا ندارد و دچار بحران، رکود و از هم پاشیدگی می‌شود، افزود:  ملت پیشگام، ملتی است که گام به گام با رهبری حرکت کند و گوش به فرمان رهبری باشد.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه‌ خاطر‌نشان کرد: این بیداری خاورمیانه و جهان اسلام نشأت گرفته از بیداری اسلامی و دارا بودن رهبری شجاع و نترس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور با بیان این که رهبری انقلاب و مردم هر دو به هم وابسته اند و به نوعی مردم، قدرت تضمین اراده رهبری هستند، تصریح کرد: نقش مردم در انقلاب، تولید قدرت است و ما این قدرت را با درایت رهبری در مسأله نهم دی 22 بهمن و دیگر صحنه های حساس انقلاب اسلامی مشاهده کردیم.

حجت الاسلام سعیدی‌ گفت: عظمت تاریخ ما به دلیل فهم مردم ما است که در طول تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب، نش مردم پر رنگ تر از گذشته مشهود و قابل لمس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقام مرجعیت و روحانیت در جامعه، خاطر نشان کرد: همچنان که در سخنن بزرگان آمده است، «روحانیت در راس امور است» و با درک مناسب از زمان، می توانیم نقش روحانیت ر در جامعه احساس کنیم.

حجت الاسلام سعیدی، از آیت الله شیخ ابوالحسن ایازی، فرزند برومندشان حجت الاسلام محمد رضا ایازی دادستان کل تجدید نظر استان گلستان و حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد ایازی مدیر حوزه جعفریه رستمکلا، به عنوان عالمان بزرگ دین که نقش برجسته در دین‌مداری مردم منطقه داشته اند نام برد که خدمات ایشان به اسلام و مسلمین فراموش ناشدنی است.

وی با بیان این که آیت الله ایازی(ره) شخصیتی ممتازدر منطقه بوده که مانند ایشان کمیاب است، بیان داشت: تربیت پنج هزار طلبه و سرباز امام زمان(عج) از حوزه جعفریه رستمکلا، بیانگر اهتمام ویژه این عالمان برجسته در تربیت شاگردان علوم دینی بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کشور افزود: تقویت حوزه های علمیه بزرگ‌ترین خدمت است که باید برای اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) مورد توجه قرار گیرد./950/پ202/س
ارسال نظرات