۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۳۹۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

اسلام ناب محمدی خاستگاه فرهنگ بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ متعالی اسلام دانست و گفت: فرهنگ بسیجی که خاستگاه آن اسلام ناب محمدی(ص) است برگرفته از عاشورای حسینی است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، عصر سه شنبه در جمع تعدادی از بسیجیان استان با گرامیداشت هفته بسیج به نقش ارزنده این نیروی مردم در سه دهه اخیر اشاره کرد و گفت: بسیج همواره مدافع واقعی آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبرمعظم انقلاب بوده است.

وی با بیان این که هفته بسیج بازخوانی حقایق جنگ تحمیلی است و این بازخوانی برای ما همواره به عنوان یک اصل و نیاز ضروری است، افزود: در هفته بسیج یک عامل نیرومندی شکل گرفت که با شکل‌گیری این مجموعه، توطئه‌های دشمنان انقلاب نقش بر آب شد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران، وظیفه رسانه‌ها را در معرفی این سرمایه ملی و اساسی جامعه اسلامی خطیر ارزیابی و گفت: هفته بسیج بهترین فرصت برای اصحاب رسانه است که نقش این نیروی ارزشی انقلاب را به خوبی به نسل جوان معرفی کنند.

وی با اشاره به این که دشمنان ما به دنبال محدود سازی و کنترل عملکرد نظام در اقصی نقاط جهان هستند، ادامه داد: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف کشورمان یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که دشمن به این واقعیت رسید که حضور بسیج در جامعه موجب می‌شود تا دشمنان به اهداف از پیش تعیین شده خود در کشورمان دسترسی پیدا نکند، گفت: امروز بسیج به عنوان یک تشکل گسترده مردمی در نظام اسلامی آماده مقابله با هر گونه توطئه افکنی دشمنان نظام است.

حجت الاسلام نظری، هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ متعالی و سخاوت بخش اسلام  دانست و گفت: فرهنگ بسیجی که خاستگاه آن اسلام ناب محمدی(ص) است متاثر از عاشورای حسینی است.

وی با بیان این که فرهنگ و تفکر بسیجی در آن ارزش‌های انسانی رشد و تکامل یافت و مملو از شایستگی و بایستگی است و حیات معقول و تکامل بخش انسان را فراهم می‌کند، ادامه داد:  بسیج بستر حرکت عمومی جامعه آرمان‌گرا، ظلم‌ستیز و متأثر از ارزش‌های اسلامی است و در آن حرکت معنویت، شهادت، شجاعت، غیرت و حریت موج می‌زند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به اهداف شوم دشمنان در ضربه زدن به نظام اضافه کرد: دشمن در تهاجم فرهنگی خود تأثیرگذاری و رخنه در این مجموعه را از برنامه‌های محوری خود قرار داده است.

وی اذعان داشت: بسیج باید تلاش کند که ظرفیت خدمت پذیری به نظام را افزایش دهد و این توان با توجه به آزمایش‌های متعددی که بسیج انجام داد دور از دسترس نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدید های پوچ و توخالی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حضور در صحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام نظری با بیان این که مردم کشور ما ترفندهای دشمنان را به خوبی می‌شناسند و به تجربه نیز ثابت شد که اگر دشمن کوچک‌ترین تحرکی را علیه کشور ما انجام دهد بزرگ‌ترین صدمات به بدنه خودشان وارد می‌شود، گفت:  با توجه به این روحیه شهادت‌طلبی که در بین مردم ما وجود دارد نشان می‌دهد که مردم ما برای دستیابی به خواسته‌های به حق خود حاضر هستند جان خود را فدا کنند.

وی اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران پشتوانه عقلی محکمی به نام مردم دیندار دارد و دشمنان اسلام نیز به پشتوانه همین مردم به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند در برابر ملت ایران قد علم کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات