۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۲۱۷
امام جمعه بناب:

دشمن بیش از هرچیز نگران محبوبیت جهانی رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر این‌که پیوند عاطفی و معنوی ملت و ولایت ناگسستنی است، تصریح کرد: دشمنان بیش از هر چیز نگران محبوبیت جهانی حضرت آیت الله خامنه ای هستند، امروز این محبوبیت در تمام کشورهای جهان قابل مشاهده و افتخار است.
دشمن بیش از هرچیز نگران محبوبیت جهانی رهبر معظم انقلاب است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: هر فرد، گروه یا حزبی که خارج از رهنمود‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کند، از سوی مردم طرد خواهد شد، چنانچه در 32 سال گذشته بارها شاهد این مساله بوده ایم.

حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر این‌که نتیجه انتخابات در نظام اسلامی بایستی وحدت، همدلی و تعالی نظام باشد، افزود: عدم توجه به اخلاق انتخاباتی از سوی برخی نامزدهای احتمالی، مایه تاسف است، نباید برای جمع آوری تعدادی رأی قوانین را زیر پا گذاشت.

امام جمعه بناب ولایت را منشأ خیر و برکت برای جامعه اسلامی دانست و گفت: افراط و تفریط در طی مسیر ولایت عامل انحراف خواهد بود، نباید رهنمود‌های رهبری نظام را تفسیر به رأی کرد.

وی ارتباط امام و امت را ناگسستنی دانست و ادامه داد: این مودت، صمیمت و محبت میان رهبری و مردم را تنها می‌توان در فلسفه ولایت یافت؛ نه در بازی‌های سیاسی، این عشق و علاقه به رهبری با تبلیغات به دست نیامده؛ چون چیزی که با تبلیغات به دست می‌آید، با یک تبلیغات نیز از بین می‌رود.

حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر این‌که پیوند عاطفی و معنوی ملت و ولایت ناگسستنی است، تصریح کرد: دشمنان بیش از هر چیز نگران محبوبیت جهانی حضرت آیت الله خامنه ای هستند، امروز این محبوبیت در تمام کشورهای جهان قابل مشاهده و افتخار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود وحدت و یکپارچگی را ضرورت مهم جامعه اسلامی ایران دانست و گفت: هر قدر فشار و تهدید دشمن زیاد شود، به همان اندازه الطاف الهی و کمک‌های خداوندی بیشتر خواهد شد و هر قدر بی‌تقوایی و گناه در جامعه زیاد شود به همان اندازه نصرت الهی از ما کاسته خواهد شد و باید به این مهم توجه کنیم.

حجت الاسلام بنابی تأکید کرد در 32 سال گذشته هر فرد و جریانی که به این انقلاب خیانت کرده، به بدترین وجه خداوند آن را رسوا کرده و از صحنه حذف شد، امروز نیز اگر دشمنان خیال تجاوز در سر می پرورانند، بدانند که به رسوای عالم تبدیل خواهند شد.

وی افزود: قرآن کتاب بیداری است و در آیات متعدد به ما تذکر داده شده است و بی‌جهت نیست رهبر فرزانه انقلاب بی‌پـرده و صریح در برابر دشمن موضع می‌گیرد و این حرف‌ها عقبه دارد و از خداوند الهام می‌گیرد و به قدرت لایزال الهی متکی است./935/پ202/س
ارسال نظرات