۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۱۹۱
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

هفته بسیج فرصت مناسبی برای بازخوانی اعتقادی جنگ تحمیلی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، هفته بسیج را بازخوانی عقاید جنگ تحمیلی دانست و گفت: امروز همه تلاش دشمن در جهت خدشه دار کردن فرهنگ بسیجی در کشور به کار گرفته شده است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج، بازخوانی عقاید جنگ تحمیلی است و این بازخوانی برای ما همواره به عنوان یک اصل و نیاز، ضرورت دارد.

وی با بیان این که هیچ خردمندی بر ضرورت حضور بسیج در عرصه اجتماعی شک و تردید نخواهد داشت، افزود: اگر این تفکر بسیج در جامعه عینیت پیدا کند دشمنان به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که بسیج مانند گذشته سعی کند با صداقت و تکیه بر منابع ایمانی و دینی در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی تلاش کند، گفت: رویکرد دشمن در شرایط فعلی جنگ نرم و تبلیغاتی است و بسیج باید بر آگاهی و بصیرت خود را افزایش دهد و سطح آگاهی خود را در شناخت دشمن، افزایش دهد.

حجت الاسلام نظری، بسیج را نقطه تقابل با دشمن در بحث هجمه فرهنگی دانست و با بیان این که بسیج به تناسب کار و حرکت دشمن باید به وظیفه خود عمل کند، ادامه داد: اگر روزی محور کار دشمن هجمه نظامی است، بسیج آنجا باید در کنار نیروهای مسلح حضور گسترده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به این که دشمنان ما به دنبال محدود‌سازی و کنترل عملکرد نظام در اقصی نقاط جهان هستند، ابراز داشت: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف کشورمان یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که حاکمیت تفکر بسیجی در هر جامعه‌ای مساوی با قطع امید دشمنان اسلام از آن کشور است و این واقعیتی است که در کشور ما اتفاق افتاد، گفت: امروز همه تلاش دشمن در جهت خدشه دار کردن فرهنگ بسیجی در کشور به کار گرفته شده است.

وی در ادامه سخنان خود به انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیج اشاره کرد و با بیان این که انتظار رهبری از بسیج این است که تحت تاثیر افکار منحرف دشمن قرار نگیرند و باید سطح فکری و برنامه علمی خود را طوری تقویت کنند که در برابر هجمه‌های دشمنان پاسخ کوبنده ارائه دهند، گفت: بسیجیان باید پیگیر مطالبات رهبر از مسؤولان باشند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به نقش حساس بسیج در حال حاضر گفت:  بسیج در زمان جنگ بیشترین هدفش حضور گسترده در جنگ بود ولی در حاضر باید برای حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و امنیت ملی برنامه مشخص و راهبردی داشته باشد./950/پ202/س
ارسال نظرات