۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۹۷۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

هویت شیعه از غدیر و ولایت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با اشاره به تلاش غرب در استحاله فرهنگی و بی هویتی جوانان شیعه گفت: هویت شیعه از غدیر و ولایت است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در اختتامیه جشنواره غدیر در بناب اظهار داشت: هدف اصلی استکبار جهانی از راه اندازی جنگ نرم استحاله فرهنگی و بی هویتی جوامع اسلامی است.

وی با تاکید بر این‌که هویت شیعه با غدیر و ولایت است، خاطرنشان کرد: آنچه که آمریکا و کشورهای غربی را به وحشت انداخته، اهتزاز پرچم امامت و ولایت در ایران اسلامی است، از این رو به دنبال ضربه به اصل مسلم ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه بزرگ‌ترین چالش سند ملی و دفاعی آمریکا، اسلام است، تصریح کرد: شکست آمریکا در طرح ترویج اسلام منفعل در منطقه، نشان از اوج تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران و آرمان های ولایی ملت است، امروز نتیجه این دشمنی‌ها با ایران سبب پیشرفت، توسعه و عزت و سربلندی ایران شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا تهدیدات اخیر دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را پوچ و بی‌اساس خواند و افزود: اگر قرار شد حمله‌ای صورت گیرد، ظرف ده دقیقه اسرائیل غاصب را روی ویلچر خواهیم نشاند.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر اینکه قدرت نظامی و دفاعی برای دشمنان اثبات شده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران روز به روز با اقتدار غدیرخم پیش می‌رود و مادامی که دشمنی علیه اسلام وجود دارد، نظام اسلامی نیز مبارزات خود را علیه نظام سلطه ادامه خواهد داد./935/پ203/س
ارسال نظرات